Index Vakbarát Hírportál

Újra elérhető a Vodafone összes szolgáltatása

2022. július 18., hétfő 12:49

A hatékonyabb, egységesebb ügyfélkiszolgálás érdekében a Vodafone Magyarország július 11–16. között informatikai átállást végzett, amely a tervezett időszakban sikeresen megtörtént és lezárult, így az ügyfelek ismét minden ügyintézési, értékesítési és egyéb érintett speciális szolgáltatást elérnek.

Július 11–16. között leálltak a Vodafone ügyfélszolgálatai az értékesítési és ügyfélszolgálati rendszerek informatikai átállása miatt, ami sikeresen lezárult, és újra lesz ügyintézés és értékesítés.

A mobilszolgáltató szerint az átállás után a Vodafone ügyfelei már az új ügyfélkiszolgáló rendszert vehetik igénybe, amely egyaránt elérhető a szolgáltató weboldalán, az önkiszolgáló felületen, valamint a MyVodafone applikációban – írja az MTI.

Az átállás gyakorlatilag a Vodafone–UPC-integráció utolsó lépése volt, melynek eredményeképp a Vodafone Magyarország teljesen konvergens digitális szolgáltatóvá vált. A távközlésben konvergens csomagok alatt elsősorban a vezetéken és mobilhálózaton nyújtott szolgáltatások összekapcsolását kell érteni.

A Vodafone 21 országban üzemeltet mobil- és vezetékes hálózatot, valamint további 48 országban működik együtt számos mobilhálózattal. A magyar piacon több mint 3,8 millió ügyfele van.

Rovatok