A Kyndryl IT-infrastruktúra szolgáltató elnöke Magyarországra látogatott és az Óbudai Egyetem Alba Regia Műszaki Karának dékánjával tanácskozott az együttműködés elmélyítéséről.
A vállalat elnöke Magyarországra látogatott a budapesti Ügyfél Innovációs Központba, ahol Zerényi Zoltán, a Kyndryl Szolgáltató Központok CEE&MEA igazgatója fogadta őt. A vállalat elnöke tanácskozott az Óbudai Egyetem Alba Regia Műszaki Karának dékánjával is, és felívta a figyelmet a cég és az egyetem nagyszerű kapcsolatára is.
A Kyndryl a világ legnagyobb IT-infrastruktúra-szolgáltatója és Magyarországon összesen 3000 munkavállalója van. Több mint 90 ezer alkalmazottja több mint 4000 ügyfelet szolgál ki több mint 60 országban.
Budapesten tárgyaltak többek között az IKT-területen tapasztalható szakemberhiányról, a stratégiai készségekbe való befektetésről, és az egyetemekkel és a régióval való együttműködés elmélyítéséről.
A vállalat az Óbudai Egyetemmel már korábban is jó kapcsolatot ápolt, és sok szakembert foglalkoztatott onnan. A Kyndryl már az első évben, 2016-ban belépett a duális képzési rendszerbe, amelyben az Óbudai Egyetem hallgatóinak kínálnak állásokat. Ez az együttműködés rendkívül sikeres, a duális hallgatók 98 százalékát a diploma megszerzése után felvették.
Az Óbudai Egyetem Alba Regia Műszaki Kara és a Kyndryl természetes szövetség a felsőoktatás fejlesztése érdekében, tipikus win-win helyzetet teremtve. A Kar oktatási és módszertani fejlesztése is a Kyndryl igényeihez, azaz a digitális piaci igényekhez igazodik, a duális képzésben részt vevő hallgatók közül pedig sokan választják azt a kiváló vállalati környezetet munkahelyüknek, amelyet megismertek
– nyilatkozta Györök György, az Óbudai Egyetem Székesfehérvári Campusának dékánja.
A Kyndryl Magyarország készen áll arra, hogy a középiskolák felé is nyisson – számolt be a szekesfehervar.hu.