A magyar telekommunikációs szektor több szereplőjéhez hasonlóan a DIGI is a jelenlegi makrogazdasági helyzethez igazítja szolgáltatásainak árazását – számolt be Indexhez eljuttatott sajtóközleményében a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft.
A magyarországi árszínvonal a megszokottnál jelentősen gyorsabb emelkedése és az energiaválság növelte vállalati működési költségek ellensúlyozása érdekében növeli előfizetői díjait a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft.
Ennek értelmében változik az ára
Ez alól kivételt a határozott hűségidős szerződéssel rendelkező ügyfelek jelentik, számukra a DIGI a vállalt hűségidő végéig változatlan áron biztosítja szolgáltatásait.
Mint írták, az önálló vezetékesinternet-szolgáltatással rendelkező ügyfelek előfizetésének ára 2000 forinttal, a csak műholdas (DTH) előfizetéssel rendelkező ügyfelek szolgáltatásainak ára 1000 forinttal, míg a két vagy három vezetékes szolgáltatással rendelkezők csomagjai 1500 forinttal kerülnek többe januártól.
A DIGI Csoport az árváltozás mérséklésére megújult elektronikus számlacsomagot (e-Pack) és új hűségprogramot indít. Így a műholdas, a két vagy három vezetékesszolgáltatásra előfizető ügyfelek akár változatlan áron juthatnak majd a DIGI szolgáltatásaihoz 2023 januárja után is, míg a kizárólag vezetékes internetet vagy csak műholdas szolgáltatást igénybe vevők 1000 forinttal mérsékelhetik a díjemelést.
Hozzátették: az elektronikus számlázásra való áttérésről és a hűségidő vállalásáról az előfizetők a szolgáltató honlapján található ügyfélkapun vagy mobilapplikáción keresztül, illetve a DIGI és Invitel országosan működő 55 ügyfélszolgálati pontján, továbbá az 1272-es telefonszámon nyilatkozhatnak. Amennyiben ezt a nyilatkozatot a DIGI-előfizetők legkésőbb 2022. december 5-ig, a jelenlegi Invitel-előfizetők pedig 2022. december 15-ig megteszik, abban az esetben már 2023. januári számlájukban jóváírásra kerül a kiválasztott kedvezmény összege.
(Borítókép: Róka László / MTI)