A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) nemrég közzétette, milyen problémákat véltek felfedezni televíziózáskor a fogyasztók.
Az elmúlt év második felében több panasz is érkezett a média- és hírközlési biztos hivatalához a médiabox és a tévéapplikációk működésével kapcsolatban – közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az MTI-vel kedden.
Azt írták, hogy a legtöbben a műsorfelvételi és -visszanézési lehetőség korlátozottságát, a felvételfunkció nem megfelelő működését és a felvételnél a reklámok kihagyhatatlanságát sérelmezték. Visszatérő kifogások érik emellett a csatornakiosztást is – tették hozzá.
A panaszokból és más fogyasztói jelzésekből kitűnik, hogy a tévénézők nem rendelkeznek elegendő információval a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó feltételekről – állapította meg az NMHH.