A távközlési és médiaszolgáltató közleményben értesítette ügyfeleit, hogy szerdán többórás leállásra kell készülni.
A DIGI távközlési és médiaszolgáltató vállalat korábban már figyelmeztette ügyfeleit, hogy február 1-jén, szerdán a hajnali órákban 1:00-tól 5:30-ig nem lesznek elérhetők szolgáltatásaik.
A leállást hálózat-karbantartási és fejlesztési munkálatokkal indokolták.
Közleményükben arra kérték ügyfeleiket, hogy amennyiben az érintett szolgáltatásokban a megjelölt időszakot követően esetlegesen hibát tapasztalnak, először indítsák újra a hálózai (router, ONT) és médiaeszközeiket (set top box).
További kérdések esetén az ügyfelek hálózaton belül, díjmentesen kérhetnek segítséget, vagy belföldi hálózatból helyi tarifával hívható a 1272-es telefonos ügyfélszolgálat.
(Borítókép: Róka László / MTI)