Szombaton leállt a CIB bank mobil- és internetbankja is. A szolgáltató is közölte a leállás tényét, de azt nem árulták el, hogy mi az oka. A mostani szüneten kívül három előre tervezett leállás is lesz még a hónapban. A problémát azóta már megoldották, így ismét elérhetőek a szolgáltatások.
Olvasónk hívta fel a figyelmet arra, hogy mind a mobil-, mind az internetbank leállt szombaton. Elmondása szerint az ügyfélszolgálat sem tudott részletesebb információt adni a fennakadással kapcsolatban.
A CIB mindemellett közzétett egy hivatalos üzenetet a honlapján, ebben az áll: „Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy technikai okból jelenleg fennakadások tapasztalhatók elektronikus szolgáltatásaink esetében, illetve a CIB24 telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással érhető el.
A probléma elhárítása folyamatban van. A kártyatiltás működik, ehhez, kérjük, hívják a +36 1 802 3000 telefonszámot. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük, és köszönjük megértésüket, türelmüket!
– közölte a CIB Bank.
A pénzintézet egyébként korábban kiadott egy közleményt arról, hogy februárban több napon is leállásuk lesz, de a mai napon erre nem lehetett számítani. Mint írták, azokra a szünetekre a cég informatikai rendszereinek karbantartása miatt kerül sor az alábbi időpontokban:
Ez idő alatt bizonyos szolgáltatásaik nem vagy csak korlátozottan lesznek elérhetőek. Egyáltalán nem fog működni a CIB Internet Bank, a CIB Bank Online, a CIB Bank Mobilalkalmazás, az eBroker, a Business Terminal és a CIB Business Online. Az online bankkártyás vásárlások jóváhagyása a CIB Bank mobilalkalmazáson keresztül szintén nem lesz elérhető. A CIB24 telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással lesz elérhető, viszont a bankkártyaletiltás lehetősége ebben az időszakban is biztosított lesz – közölték korábban.
A CIB Bank később arról tájékoztatta az Indexet, hogy egy nem tervezett leállás okozott technikai fennakadásokat az elektronikus csatornák, a call center, valamint a befektetési és azonnali utalások szolgáltatásaiban.
A probléma elhárítása megtörtént, szolgáltatásaink ismét elérhetőek
– olvasható a közleményben.
(Borítókép: Molnár Zsolt / Index)