Egy magyar család Párizsba, gyermekükhöz tervezett látogatni néhány nappal ezelőtt, ám akadt egy kis probléma. Először átirányították járatukat, majd a visszaérkező gépüket törölték – legalábbis ez állt abban az e-mailben, amit az indulás előtti percekben a légitársaság elküldött olvasónknak. A kellemetlenség miatt azonban az utolsó pillanatban úgy döntöttek, nem indulnak útnak, ám mint kiderült, a Párizsból Budapestre közlekedő járatot végül mégsem törölték.
Egyik olvasónk levélben panaszolta el, hogy néhány nappal ezelőtt gondja akadt a Wizz Airrel. Mint írta, január 30-án vásárolt három repülőjegyet Párizsba, hogy családjával együtt meglátogassák a fiát. Indulás előtti napon, 18.51-kor olvasónk kapott egy e-mailt, miszerint:
Kérjük, fogadja őszinte bocsánatkérésünket 2367 számú járatunk átirányítása miatt.
Elmondása szerint ez nagyjából 60 kilométerrel több utazást jelentett volna gyermekének, aki az eredeti terv szerint autóval ment volna a család elé az Orly repülőtérre.
A család mindenesetre megjelent március 26-án a Liszt Ferenc repülőtéren, becsekkoltak és már a gépen várakoztak, éppen az utasok felkészítése zajlott, amikor olvasónk újabb e-mailt kapott a Wizz Airtől:
Sajnálattal értesítjük, hogy az ön egyik járata vagy járatai törlésre kerültek.
Azonnal rohantak a beszállást segítő légiutas-kísérőkhöz, akiket – olvasónk elmondása szerint – szintén meglepett az üzenet, pláne, hogy nem ő volt az első utas, aki hasonló e-mailt kapott. Gyors családi tanácskozás kezdődött, mérlegelniük kellett, hogy egyáltalán elrepüljenek-e Párizsba, hiszen a 29-én visszaérkező járat törlésre került, nekik pedig 30-tól már dolgozniuk kellett.
Végül úgy döntöttek, maradnak Magyarországon.
A csavar az egészben csak ezután következett: a március 29-én visszaérkező, az e-mail szerint törölt járat végül felszállt Párizsból és délután 17.37-kor landolt Budapesten.
Kérdéseinkkel kerestük a légitársaságot, akik az alábbi választ adták:
A Wizz Air érintett utasai egy technikai hiba miatt kaptak téves információt járatuk törléséről. A légitársaság munkatársai észlelték a problémát, és megtették a szükséges lépéseket annak elhárítása érdekében. A Wizz Air ezúton is elnézést kér a kellemetlenségekért minden utastól.