Az ATV stúdiójában a meghívott vendégek a Magyarországot érintő amerikai befolyás témáját járták körül, ekkor derült fény az egyik vendég érintettségére.
Az ATV Öt című műsorában Somogyi Zoltán szociológus, egy ismert PR cég résztulajdonosa elismerte, hogy a Nyugati pályán nevű Facebook-csoport által indított, de az Egyesült Államok budapesti nagykövetségén keresztül finanszírozott országos plakátkampányt az ő érdekeltségében lévő kreatív cég bonyolította.
Hogy egy médiaügynökség mit helyez ki, és mi a tartalom, az természetesen két különböző dolog, ha valaki ezzel a munkával kapcsolatban érdeklődne, ne nálam tegye, azzal együtt, hogy évtizedek óta most már tulajdonostárs vagyok ebben a cégben, de azért a tartalmat – a kampány tartalmáról veletek egy időben értesültem – azért hadd védjem meg...
– fogalmazott az ATV műsorában Somogyi Zoltán, aki azt is hozzátette: büszke a plakátokon szereplő üzenetre.
Állítása szerint azonban az operatív munkában nem vesz részt, és arra kérte ottani kollégáit, hogy legközelebb szóljanak neki, ha ilyesmit csinálnak, hogy a nyilvános szerepléseinél legyen tisztában minden körülménnyel. Azt ugyanakkor hozzátette: jó, ha van egy ellenálláspont a „kormányzati propagandával” szemben.
A műsorban Hont András újságíró is vendég volt, aki Somogyi Zoltán kampányról szóló vallomását hallva úgy fogalmazott:
Ezt megvárom, mert erre k.rva nehéz büszkének lenni.
A plakáton a Ruszkik, haza! 1956 Budapest; 2023 Ukrajna felirat mellett az olvasható, hogy Béke csak akkor lehet Ukrajnában, ha az orosz hadsereg kivonul. Az említett cég a Flow PR, amely Privy Council néven volt korábban ismert.