Több vásárló is rosszul érezte magát attól a saját márkás tejtől, amelyet az egyik piliscsabai diszkontban vásároltak. A beszámolók szerint a legtöbben csípős, maró ízre panaszkodtak.
A piliscsabai Aldi egyik rendszeres vásárlója a reggeli kávézáskor szembesült az üzletben vásárolt tej maró ízével.
Otthon a reggeli kávémat ittam volna, és egy korty után leírhatatlanul rossz ízt és maró anyagot éreztem a számban. Azonnal kiköptem, de az a fél korty, ami lement, az kimarta a torkomat
– mondta a nő az RTL Híradónak.
Elmondása szerint ezután egy másik doboz tejet is felbontott, amelyen ugyanezt tapasztalta. Végül felhívta az ügyfélszolgálatot, ahol azt mondták, vizsgálatot indítanak az ügyben.
Az asszony szerint a maró ízt csak egyetlen sorozatnál éreztek, mivel állítása szerint volt otthon neki egy korábbi gyártás, ami kifogástalan minőségű volt. A tapasztalatait a közösségi médiában is megosztotta egy helyi csoportban.
A hozzászólók között volt olyan, aki arról számolt be, hogy két teljes dobozt dobott ki, mert a tejnek csípős utóíze volt, ami marta a nyelvét. Másnak a gyermeke ivott egy kortyot a tejből, aki egy napig rosszul volt utána. A maró tejet visszavitte az üzletbe, ahol szó nélkül visszavették.
A csatorna beszámolója szerint vasárnap délelőtt a piliscsabai üzlet polcain már nem lehetett látni a problémás tejet, a raklapokon más gyártási számú és lejáratú dobozok voltak.
A Nemzeti Élelmiszerlánc-Biztonsági Hivatal a Híradó megkeresésére közölte, hogy az Aldi saját hatáskörben megtette a szükséges intézkedéseket, „az érintett tételt kivonta a forgalomból, ezenfelül részletes, laboratóriumi vizsgálatot is érintő kivizsgálást indított az ügyben”.