2023. október 3., kedd 15:18
Az utóbbi egy évben a TV2 vette át a vezetést a kereskedelmi csatornák nézettségi versenyében, a csatorna saját gyártású műsorai rendkívül népszerűek voltak.
Az elmúlt 12 hónapban kiemelkedő nézettségi eredményeket ért el a TV2. A kereskedelmi csatorna a június kivételével az év minden hónapjában megnyerte a nézettségi versenyt főműsoridőben a 18-59 évesek körében.
A csatorna közölte, a piacvezető pozíció elérésében és megtartásában kiemelkedő szerepe volt a TV2 tavaly októbertől adásba került saját gyártású műsorainak is, hiszen döntő többségük idősávjuk legnézettebb műsora lett.
- Az őszi szezon egyik műsora a Bachelor – A Nagy Ő volt Árpa Attilával, amely idősávja legnézettebbje volt.
- Az Ázsia Expressz és a Farm VIP toronymagasan nyerték az idősávjukat mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+).
- A Kasza Tibi vezetésével megújult Szerencsekerék továbbra is hatalmas népszerűségnek örvend, az elmúlt évben sugárzott 3. és 4. évad is megnyerte a többi csatornával folytatott versenyt.
- A vetélkedők sorát gyarapította tavasszal a közel 30 év után visszatérő Zsákbamacska, melynek premierepizódja azóta is vezeti a 2023-as műsortoplistát mindhárom kiemelt korcsoportban.
- A Hazatalálsz című fikciós sorozat első évadát átlagosan mindhárom kiemelt korcsoportban többen választották, mint az idősávjában látható egyéb műsorokat.
- A hétvégi show-műsorok közül a Sztárban sztár sikeresen zárta a 9. évadot, valamint a jelenleg adásban lévő és a hétvégén már élő show-val jelentkező Sztárban sztár leszek! is megnyerte idősávját.
- A Séfek séfe ötödik évada szeptemberben átlagosan szintén nyerte az idősávját mindhárom kiemelt korcsoportban.
- Az idei őszi szezon egyik nagy meglepetése volt a Kőgazdag fiatalok – Rich Kids Hungary, a reality ugyanis különösen népszerű a fiatalabb, 18-49 éves korcsoportba tartozó nézők körében, továbbá a másik két korcsoportban is idősávja legnézettebb műsora lett szeptemberben.
Mindemellett, az elmúlt egy évben a Tények és az azt követő Tények Plusz is a legnézettebb műsor volt. A hétköznap reggelenként adásban lévő Mokka és Mokkacino pedig továbbra is őrzik vezető pozíciójukat szeptemberben.
A csatorna hangsúlyozza, a TV2 Play már több mint 1,4 millió regisztrált felhasználóval rendelkezik, a TV2 Play Prémium pedig a tervek szerint 2024. januártól újabb tartalmakkal bővül.