Rossz fényt vetett az IKEA-ra a svéd áruházlánc magyar munkatársa.
Krisztián egy evőeszköztartót vitt vissza az Örs vezér téri IKEA-ba. Várakozás közben megeresztett egy telefonhívást, és amikor sorra került, türelmet kért a hívótól, amíg az áruház munkatársával megbeszélte, hogy mi a problémája és hogyan kéri a visszatérítést.
A férfi azt már csak otthon vette észre, hogy a visszárubizonylaton a vevő neve helyett a „Telefonáló F*sz” megnevezés szerepelt.
Az ügyintézőt minden bizonnyal az idegesítette fel, hogy Krisztián úgy lépett a pulthoz, hogy előtte nem tette le a telefont.
Persze, bosszankodtam, de azért napokig nem fogom cipelni
– mondta az rtl.hu-nak a férfi, aki egy online reklamáció formájában jelezte az IKEA-nak, hogy ez a vulgáris megnyilvánulás lerombolta az áruházláncról eddig kialakult pozitív képét.
Az IKEA gyorsan elnézést kért a történtekért, és egy kétfős ebédmeghívást ajánlott fel Krisztiánnak az áruház éttermében.
A reklamáló szerint vicces, hogy az éttermi utalványt ugyanannál az ügyfélszolgálati pultnál lehet átvenni, ahol kézhez kapta a nem túl szívélyes üzenetet.