Új kezdeményezést indított a Hyundai Magyarország és a KATA SZEGEDI. Az autógyártó cég és a magyar divatmárka használt ruhákat hasznosít újra, hozzájárulva a környezetvédelemhez.
A fenntarthatóság jegyében indította el Refarm nevű kezdeményezését a Hyundai Magyarország és a KATA SZEGEDI márka. Az autógyártó cég és a magyar divatmárka együttműködése által
használt farmerekből készülnek egyedi tervezésű autós kiegészítők a legújabb Hyundai modellekbe.
A termékek között megtalálható lesz a farmerből készült ülésvédő, a kisgyermekesek számára különösen praktikus zsebes tároló, valamint a nagy méretű és csúszásgátlós bevásárlótáska is.
Nemzetközi szinten már több évre nyúlik vissza a Hyundai Re:Style névre keresztelt kezdeményezése, melynek során az autóipari hulladékokat különböző használati tárgyak gyártásához, sőt egyedi ruhakollekciók készítéséhez használják fel. Igyekeztünk mindezt a praktikusság mentén közelebb hozni a magyar piachoz. Szerettünk volna újrahasznosítani és értéket teremteni egyben, így jutottunk el végül az exkluzív Hyundai-kiegészítők koncepciójához, amelynek tervezésére és gyártására Szegedi Katát kértük fel
– mondta el Ördög Ibolya, a Hyundai Magyarország marketingvezetője.
A szervezők mindenkit arra kérnek, hogy ha nem használt vagy megkopott farmereket találnak a gardróbjukban, akkor azokat adják le a Hyundai kereskedőhálózatában, ugyanis a magyar tervezőcsapat új életre kelti a régi ruhadarabokat.
A Refarm szervezői közölték, az elkészült termékeket 2024 első felében már meg is lehet vásárolni.