Magyar Péter, a Tisza Párt alelnöke vasárnap a Facebookon közölte, hogy licitre bocsátja a sajtóban híressé vált napszemüvegét. A befolyt összeget jótékonysági célra ajánlja majd fel.
„Szeretném jótékonysági célra felajánlani a propaganda által híressé tett napszemüvegemet. Nyilvános licitre bocsátom az El Camino-t is megjárt Ray-Ban márkájú szemüveget” – írja Magyar Péter a közösségi felületén.
A szemüveg kikiáltási ára 10 ezer forint volt, de alig fél órával később már 1 200 000 forintnál tartott a licit.
Magyar Péter ígérete szerint a befolyt összeget egy Debrecen környéki nehéz sorsú, többgyermekes családnak fogja adományozni anyák napján.
Licitálni kommentben lehet, Magyar Péter hétfő 18 óráig várja a felajánlásokat.
A licitre bocsátott napszemüveg körül korábban nagy volt a felhajtás, mikor Magyar Péter és Menczer Tamás, a Fidesz–KDNP frissen kinevezett kommunikációs igazgatója kommentháborúba kezdett egymással, és Menczer az alábbiakat szúrta oda Magyarnak: „Szép a napszemüvege. Amikor abban nyilatkozik, az különösen államférfis. Jól látszik a nárcisztikus önimádat, mindenki lenézése. Ja, egy apróság: a napszemüvege női.”
Mint arról korábban beszámoltunk, Magyar Péter pártjának, a Tisza Pártnak elsőként sikerült összeszednie az EP-választásokon való induláshoz szükséges aláírásokat.
Kevesebb mint ötven nap múlva önkormányzati és európai parlamenti választások lesznek Magyarországon, a hivatalos kampányidőszak szombaton kezdődött az aláírásgyűjtéssel. Kampányindító nagyelemzésünket itt olvashatják.