Törökország felett fordult vissza a Wizz Air Budapestről Dubajba tartó járata. Mivel este ugyanez a gép indult volna vissza Budapestről, törölték a légitársaság W62498-es járatát is. Olvasónk információi szerint a járattörlés mintegy 250 ember érinthet. Frissítés: utóbb a légitársaság közölte, hogy mi történt, és azt is, hogy az utasok segítséget kapnak.
Hétfő délután visszafordult a Wizz Air W62497-es, Budapestről Dubajba tartó járata – jelezte az Index egyik olvasója.
Mint a radarbox.com is mutatja, a Wizz Air gépe valóban visszafordult Törökország felett,
17 óra 24 perckor pedig már földet is ért Budapesten.
Olvasónk információi szerint este 21 óra 20 perckor ugyanez a repülőgép indult volna vissza Dubajból Budapestre, így 250 ember ragadhat az Egyesült Arab Emírségekben. A flightradar24.com szerint a W62498-es járatot már törölték is.
A Wizz Air egyelőre nem kommentálta az esetet, így nem tudjuk, milyen ok miatt fordulhatott vissza a légitársaság Dubajba induló gépe, illetve mi történik a járattörlés miatt Dubajban rekedt utasokkal. A légitársaságnak kérdéseket küldtünk ezzel kapcsolatban, amennyiben reagálnak, frissítjük cikkünket.
Frissítés: időközben megkaptuk a választ a légitársaságtól. Azt írták:
A Wizz Air május 27-én Budapestről Dubajba tartó járata technikai probléma miatt visszafordult az induló repülőtérre. A hiba kivizsgálását és a szükséges javításokat a Wizz Air szakemberei azonnal megkezdték.
„A légitársaság azon érintett utasok számára, akik ezt igényelték, szállást biztosított, illetve felajánlotta számukra az ingyenes átfoglalást, a 100 százalékos készpénz-visszatérítést vagy az eredeti viteldíj 120 százalékának WIZZ-kreditben való jóváírását” – tették hozzá a válaszban.
„A Wizz Air a foglaláskor megadott e-mailben és SMS-ben értesítette az érintett utasokat, így azok, akik nem közvetlenül a Wizz Air oldalán vásárolták a repülőjegyet, hanem például egy online utazási irodában, csoportos utakat szervező cégnél vagy egy ár-összehasonlító oldalon keresztül, előfordulhat, hogy késve vagy egyáltalán nem kapták meg a megfelelő tájékoztatást. Ők a Wizz Air weboldalán, az applikációban vagy az ügyfélszolgálat telefonszámán érdeklődhetnek.”
A légitársaság ezúton is szeretne elnézést kérni minden érintettől a kellemetlenségért. A Wizz Air számára továbbra is utasai és munkatársai biztonsága a legfontosabb
– zárták válaszukat.
Frissítés 2.0: Az ügyről beszámoló olvasónk időközben szintén megerősítette, hogy megkapták a segítséget a légitársaságtól.
Jelenleg egy 5 csillagos szállodába szállították az utasokat buszokkal, ahol vacsorával vártak bennünket. Azt a tájékoztatást kaptuk, hogy holnap délután 18 órakor visznek vissza a repülőtérre
– fogalmazott az Indexnek írt levelében.