A Vodafone után újabb távközlési céget vásárolt meg a 4iG leányvállalata, az Antenna Hungária Zrt., amellyel újabb 55 ezer előfizetőre tettek szert.
A 2023-ban Vodafone-t is megvásárló 4iG Nyrt. felvásárolta a PR-Telecom Zrt.-t. A sajtóközlemény szerint a csoport leányvállalata, az Antenna Hungária Zrt. pénteken kötött adásvételi szerződést a tíz vármegyében szolgáltatást nyújtó céggel.
A televízió-, internet- és telefonszolgáltatást nyújtó cég 25 éve tevékenykedik Magyarországon. Jelenleg 250 ezer háztartást és 55 ezer előfizetőt szolgál ki, optikai és optikai-koax vegyes kábeles infrastruktúrával.
Fekete Péter, a cégcsoport vezérigazgatója azt mondta, hogy a PR-Telecom megvásárlása jó lehetőséget biztosít a magyarországi optikai gerinc és fedőhálózatuk bővítésére. Ezzel a tranzakcióval tovább erősödik a vállalat vezető szerepe a vezetékes szolgáltatások szektorában, emellett idő- és forrásigényes hálózatbővítésektől kíméli meg a 4iG-t.
A szinergiák és a keresztértékesítési lehetőségek kiaknázásával, valamint a meglévő hálózat fejlesztésével a jövőben magasabb minőségű és szélesebb körű szolgáltatásokat nyújthatunk a PR-Telecom ügyfeleinek. Ebben a munkában a jövőbeli működés során is számítunk a társaság menedzsmentjére, valamint a PR-Telecom munkatársaira
– tette hozzá az igazgató.
Szunyoghné Fojt Marina, a távközlési cég leendő vezérigazgatója arról számolt be, hogy mind felhasználói, mind üzleti szempontból jó lépés volt az adásvétel: „Annak érdekében, hogy tovább fejleszthessük a hálózatunkat, és magasabb minőségben szolgálhassuk ki ügyfeleinket, elengedhetetlen egy olyan tőkével, erőforrással és szakértelemmel rendelkező nagyvállalat szerepvállalása, mint a 4iG Csoport.”
A tulajdonosváltás a PR-Telecom ügyfeleit nem érinti, a szolgáltatásokat a továbbiakban is változatlan formában és a már megszokott minőségben vehetik igénybe.