Új autókal bővült a Magyar Posta flottája, novemberben további járművek vásárlását tervezik. Balczó Barnabás, a Magyar Posta elnök vezérigazgatója kedden a posta fóti logisztikai központjában hangsúlyozta, hogy sikeres átalakítást hajtottak végre a vállalaton, amely már készül a téli ünnepek okozta megnövekedett forgalomra.
Sikeres a Magyar Posta átalakítása, amelynek célja egy önfenntartó, a külpiacokon is megjelenni képes, gazdaságosan működő, korszerű állami közszolgáltató létrehozása – jelentette ki Balczó Barnabás elnök-vezérigazgató a vállalat gépjárműflottájának fejlesztése alkalmából a posta fóti logisztikai központjában kedden, amiről az MTI is beszámolt.
A Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft.-vel 30 éves múltra tekint vissza a Magyar Posta együttműködése, a posta jelenlegi flottáját közel 4000 szállító jármű alkotja, ezek több, mint kétharmada Volkswagen típusú.
A gépkocsiparkot most 50 új Volkswagen Caddy gyarapítja, novemberben pedig további 100 darab Volkswagen Crafter vásárlását tervezik, amelyek a téli csúcsszezon és a karácsonyi csomagok kézbesítésének zökkenőmentessé tételét szolgálják majd.
Balczó Barnabás kifejtette, hogy az év végi ünnepekre az elmúlt évek hasonló időszakával összehasonlítva 20 százalék körüli csomagszám-növekedést várnak. Fontosnak nevezte, hogy erre megfelelően felkészüljön a cég, mert
vannak versenytársaik, akik már az ünnepek előtt olyan nehézségekkel küzdenek, melyek alapján feltételezhető, hogy a Magyar Postának helyt kell majd állnia.
A flottabővítés mellett a csomagautomaták száma is bővült, így ezekkel együtt immár országszerte 3500 ponton vehetik igénybe az emberek a Magyar Posta szolgáltatásait.
Balczó Barnabás a helyszínen tartott tájékoztatójában kiemelte, hogy az elmúlt másfél évben sikeresen alakították át a céget. Ezt igazolja az a napokban átvett nemzetközi díj is, amely elismeri, hogy a Magyar Posta 2023-ban a világ leggyorsabban fejlődő postája volt, és ezzel kategóriájában Közép-Európa legsikeresebbje lett.
A vezető jelezte, hogy a világban digitalizációs forradalom zajlik, amelyre a Magyar Posta válasza a vállalat átszervezése, hogy a cég önfenntartó legyen, azaz az adófizetőknek ne kelljen a társaság költségeihez hozzájárulniuk. Az ezt célzó stratégiai átalakítások egy része már megvalósult, a többi is jól halad – mondta Balczó Barnabás, aki hangsúlyozta, hogy kiemelt figyelmet fordítanak arra, hogy a szolgáltatásaikat igénybe vevők ennek csak az előnyeit érezzék.