Index Vakbarát Hírportál

Csaknem kétnapos technikai átállás jön a Vodafone-nál, 40 órára leáll a rendszer

2024. december 23., hétfő 13:24

A Vodafone Magyarország 2024. december 31. 15 óra és 2025. január 2. 7 óra között technikai átállást végez. A megjelölt időszakban nem lesznek elérhetők a vállalat online felületei, mobilvásárlási szolgáltatásai, valamint a My Vodafone applikáció. A televíziós, internetes és mobilszolgáltatások továbbra is zavartalanul működnek majd.

Az átállás alatt az ügyfélkiszolgálás mind a mobilos, mind a vezetékes ügyfelek részére szünetel az üzletekben, valamint a telefonos és online csatornákon. A megjelölt időszakban a vállalat online felületei, mobilvásárlási szolgáltatásai, illetve a My Vodafone applikációk sem lesznek elérhetők.

Így többek között nem működik majd az online egyenlegfeltöltés és adatvásárlás, a számlabefizetés, az autópályamatrica-, a parkolás- vagy a mobillottó-vásárlás sem a szolgáltató megszokott felületein. 

Mi nem lesz elérhető az informatikai átállás időszakában?

A személyes és telefonos ügyfélkapcsolati csatornákon nem lesz lehetőség:

Mobil szolgáltatások esetén a Vodafone azt javasolja ügyfeleinek, hogy gondoskodjanak időben az elegendő adatmennyiségről és a roamingszolgáltatások aktiválásáról, különös tekintettel az ünnepi időszakra. A szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy lehetőség szerint december 30-ig fizessék be számláikat.

A feltöltőkártyás ügyfelek ATM-en keresztül változatlanul feltölthetik egyenlegüket, továbbá a szolgáltató kéri, hogy az esedékessé váló éves feltöltőkártyás adategyeztetéssel kapcsolatos teendőket még az átállás előtt végezzék el. Érdemes felkészülni arra is, hogy autópálya-matrica ebben az időszakban csak benzinkúton vagy egyéb alkalmazásban (Simple), valamint lottó a Szerencsejáték Zrt. lottózóiban vagy egyéb online felületen (szerencsejatek.hu) vásárolható, a parkolást pedig a parkolóautomatákon keresztül vagy egyéb alkalmazásban (Simple, Parkl) intézhetik az ügyfelek az átállás ideje alatt.

A technikai átállásban érintett folyamatokról és teendőkről a szolgáltató több csatornán keresztül tájékoztatja ügyfeleit, valamint létrehozott egy tájékoztató aloldalt is a fontosabb tudnivalókkal kapcsolatban. A technikai átállás kizárólag az ügyintézést és vásárlást érinti, a televíziós, internetes és mobilszolgáltatások továbbra is zavartalanul működnek majd.

Rovatok