Valószínűleg több mint 800 károsultja lehet az ország egyik legnagyobb csomagküldő cégének, miután sokan arról számoltak be, hogy nagy értékű csomagjaik nyom nélkül eltűntek, hiányosan vagy felbontva érkeztek. A cég viszont állítja, hogy nem nőtt a panaszosok száma az ünnepi időszakban.
Az RTL számolt be arról, hogy kisebb káosz alakult ki az ország egyik legnagyobb csomagküldő cégénél, miután rengetegen számoltak be arról, hogy rendelésük helyett csak egy felbontott üres kartondobozt vagy teljesen más terméket kaptak.
A hírek miatt egy férfi felvette, ahogy átveszi csomagját, miután rendelt egy drága sakktáblát a fiának. Ő végül egy rendszámtáblát kapott a tábla helyett, így belépett a panaszosok egy Facebook-csoportjába, amelynek már 800 tagja van. A csoportban végül ráakadt az általa rendelt sakktáblára egy másik embernél, azonban a rendszámtábla tulajdonosát nem találta meg.
Elméletileg meg fogom kapni, de ha nem, akkor elúszott a pénz is és az ajándék is, mert ez egy karácsonyi ajándék lett volna, egy 8 éves kisgyereknek
– nyilatkozta a Híradónak a férfi.
A panaszosok szerint a cég ügyfélszolgálata nem segített, így többen a fogyasztóvédelemhez vagy a rendőrséghez fordultak lopás gyanúja miatt. A cég viszont a Híradó megkeresésére azt állította, hogy nem növekedett a panaszok és a reklamációk száma az elmúlt hetekben.