Január elsejétől egybeolvad az Antenna Hungária, az Invitech, a DIGI, a Vodafone Magyarország, ugyanis a 4iG Csoport egyesíti telekommunikációs kereskedelmi szolgáltatásait One márkanév alatt. Az átállás miatt január 2. reggel 7 óráig az ügyintézés szünetel.
Mint megírtuk, a Vodafone Magyarország technikai átállása 2024. december 31-én 15 órától kezdődött és egészen 2025. január 2. reggel 7 óráig tart. A szolgáltató már korábban felhívta a figyelmet, hogy a megjelölt időszakban nem elérhetők a vállalat online felületei, mobilvásárlási szolgáltatásai, valamint a My Vodafone applikáció.
A televíziós, internetes és mobilszolgáltatások továbbra is zavartalanul működnek. Az online egyenlegfeltöltést és adatvásárlást, a számlabefizetést, az autópályamatrica-, a parkolással összefüggő vagy a mobillottó-vásárlást ezt követően lehet intézni a megszokott felületeken.
Január 2-től a korábbi weboldal helyett a megújult www.one.hu oldal várja az ügyfeleket, a Vodafone alkalmazás ezt követően frissíthető, és One néven a megszokott funkciók és lehetőségek várják a felhasználókat, valamint egységesen a 1270-es telefonszámon érdeklődhetnek.
Az egyenlegfeltöltést csak az erre alkalmas bankautomatákon lehet az átállás időszakában elvégezni, ekkor az OneTV webes és applikációs felületére sem lehet belépni, kivéve, ha korábban bejelentkezve maradt a felhasználó.
A személyes és telefonos ügyfélkapcsolati csatornákon szintén szünetel ezalatt az ügyintézés: szerződésmódosításra, tarifacsomag-váltásra, számlabefizetésre, adat- és egyéb opciók vásárlására, roaming és SIM-kártya aktiválására, készülékszerviz, biztosítás intézésére, kárrendezésre ezután lesz lehetőség.
Mentőöv január 2. reggel 7 óráig:
Mint megírtuk, az átállás miatt a Vodafone- vagy DIGI-ügyfeleknek nincs különösebb teendője, szerződésük automatikusan a korábbi feltételekkel a már meglévő szolgáltatások igénybevételével folytatódik. Az ügyfeleket több csatornán keresztül értesítik.
A Vodafone Magyarország vezérigazgatójával, Bányai Tamással korábban beszélgettünk arról, hogy milyen változást jelent a hazai ügyfelek számára az One márkanév alatt egyesült és megújult szolgáltatásportfólió.