Az internetes platformnak mintegy 300 ezer felhasználója van jelenleg. A diákok 1 milliárd forint kedvezményhez jutottak a tavalyi évben.
A diákoknak szánt vásárlási kedvezmények közvetítésére 2022-ben alakult Diverzum Europe Kft. az idén forgalmának legalább megduplázására számít, amely így elérheti a tízmilliárd forintot – írja az MTI.
Tájékoztatásuk szerint a nyugati országokban bevált gyakorlatok mintájára készült internetes platformjukon keresztül olyan neves cégek kedvezményeit juttatják el diákoknak, mint a Spar, a Nike, a Starbucks vagy a fizz.hu. A platformhoz csatlakozás feltétele egy diákigazolvány, jelenleg 280 ezer felhasználójuk van.
A cég 18 embernek ad munkát, közülük nyolcat foglalkoztatnak teljes munkaidőben. Tavaly, a második teljes üzleti évükben az előzetes adatok alapján már 4,2 milliárd forintos átmenő forgalmuk volt, amelyből 162 millió forint árbevétel és 70 millió forint adózás utáni nyereség származott. 2025-re a nyereség és forgalom legalább duplájára számítanak.
Számításaik szerint a platformjukat használó diákok tavaly 1 milliárd forint kedvezményhez jutottak, és ez az összeg az idén 2-2,5 milliárd forintra emelkedhet. Egy regisztrált felhasználójuk átlagosan másfél millió forintot költ évente, felmérésük alapján a három legkedveltebb költési kategória a bevásárlás, a táplálékkiegészítők és a közlekedés.