Pályahiba miatt nem jár a nagykörúti 4-es és 6-os villamos az Oktogon és a Jászai Mari tér között, valamint az 1-es villamos a Bécsi úti végállomás és a Reitter Ferenc utca között - közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) vasárnap délután. A kimaradt szakaszokon pótlóbuszok szállítják az utasokat.
Százéves a Széchenyi fürdő. Ennek örömére felkerestük a fürdő legrégebbi alkalmazottját, hogy meséljen anekdotákat az elmúlt évtizedekből. Csak úgy sorjáztak az illusztris vendégek Honthy Hannától Madonnáig, a főmunkásőrtől a Monty Python komikusáig, de kiderült az is, mitől termékeny egyedülálló módon Tücsök és Jusztina, az Állatkert két víziló tehene.
Hízó Zoltán fürdősegédmunkás 32 éve, 1981-től dolgozik a cégnél, ő a legrégebbi alkalmazott, de anekdotái régebbi múltra néznek vissza, hiszen anyja is itt dolgozott negyven évig. A mama leghíresebb vendége Honthy Hanna, a neves operettprimadonna volt a női termálban, aki szinte biztosra vehető, hogy a többi vendég kedvéért néha eltrillázta a Hajmási Péter, Hajmási Pált.
Szombattól áttér a nyári menetrendre a BKK. Mivel ilyenkor kevesebb iskolás és egyetemista indul útnak, néhány hétköznapi járat ritkábban fog közlekedni. A Margitszigeten, a Várban és a többi, turisták által kedvelt helyen viszont sűrűbben követik majd egymást a járatok.
A közlekedési központ emlékeztet arra is, hogy a diákbérletek október végéig érvényesek. A menetrendeket itt lehet elérni. A tanév szeptember másodikán kezdődik majd.
Az MTA elfogadta a mobilgát tervét, amit korrektnek tart, olvasta fel a tudományos akadémia levelét Tarlós István főpolgármester sajtótájékoztatón. A gát tervezett magasságát is elfogadják, ami a testület szerint legalább akkora védelmet nyújt majd Csillaghegynek, mint a Királyok úti-Nánási úti elsőrendű védmű.
A szakvélemény néhány kisebb kiegészítést tart még fontosnak a főpolgármester szerint, mint például a végleges ökológiai terv elkészítése, javaslatok a mai karakter megőrzésére, vagy további környezetvédelmi észrevételek beépítése, ezeket a kéréseket a főváros beépíti a tervebe.
Tarlós szerint az MTA állásfoglalása, plusz a szentendrei és külföldi mobilgátas tapasztalatok egyértelművé teszik, hogy kell-e a Római-parton mobilgát. A mobilgát ügyét még egyszer beviszi a fővárosi közgyűlés elé, ha a döntés pozitív, a kivitelezés még ebben a ciklusban megkezdődhet. Hozzátette, hogy az utóbbi időkben kétségbe vont statikai állékonyság nem a megrendelő főváros, hanem a tervező felelőssége.
A költségekről szólva közölte: 3,5 milliárd forint már most rendelkezésre áll, de a becslések szerint 4 milliár forint körüli lesz az összköltség.
Szokták mondani, hogy a nagyváros olyan, mint egy nyüzsgő méhkas. Berci küldött néhány képet a Jászai Mari téri villamosmegállóból.
Lecserélik a húsz év alatt elhasználódott tükrös-reflektoros világítást a Rákóczi hídon (lánykori nevén Lágymányosi híd). A híd építésekor szenzációnak beharangozott technika újjáépítése drága, fogyasztása pazarló lenne, ezért a lámpákban várhatóan ledek világítanak majd. A híd fénye most az előírtnak a 10 százaléka, ami balesetveszélyes.
Az elmúlt 20 évben teljesen elhasználódott a Rákóczi híd tükrös-reflektoros rendszerű világítása (aminek lényege, hogy a pilonokon elhelyezett reflektorok felfelé világítva tükrökre vetik a fényt, a tükrök pedig lefelé szétszórják azt). Információink szerint a fő probléma, hogy a foncsor lepergett a tükrökről, ezért a szabványban előírt fénymennyiségnek mindössze tíz százalékát képesek biztosítani.
Egy villamos alá szorult nőt mentenek a tuzoltosag.info-n megjelent videóban. Szerdán reggel a 4-es villamos elütött a Petőfi-híd budai hídfőjénél egy középkorú nőt, aki épp a villamoshoz rohant. A nő a jármű alá került, lába a villamos alá szorult. A tűzoltók speciális emelőkkel mozdították el a villamost. A nőt súlyos sérülésekkel szállították kórházba a mentők. A műszaki mentés idején a 4-es villamos korlátozottan közlekedett.
Százmillió forintot kap a Ferencvárosi Torna Club az utánpótlás-nevelésre, az UTE pedig 20 millió forintos támogatásban részesül vízisporttelepének árvíz utáni helyreállítására - döntött szerdán a Fővárosi Közgyűlés. Jövő év elején indulhat a Vidám Park végelszámolása
Az FTC a százmillió forintos egyszeri, vissza nem térítendő támogatást az utánpótlás-nevelésre fordíthatja, a labdarúgó-szakosztály kivételével. A Ferencváros kézilabda- és jégkorongcsapata, atlétikai és birkózószakosztálya felveszi a Budapest nevet.
Az előterjesztés szövege emlékeztet arra, hogy a nagy múltú FTC jelenleg 1100 gyermek- és fiatalkorú sportolót nevel, a munkában 170 edző és sportszakember vesz részt.
Befogadták Wintermantel Zsolt (Fidesz-KDNP) és Nagy István (Fidesz-KDNP) képviselőknek, Újpest polgármesterének és alpolgármesterének módosító javaslatát is, e szerint az UTE 20 millió forintot kap óbudai vízisporttelepének helyreállítására.
A létesítményt a dunai ár elöntötte és jelentősen megrongálta, így olimpiai helyezett sportolók felkészülése is nehézségekbe ütközik - érveltek az újpesti politikusok.
Mint arról beszámoltunk, a százmilliós adakozás nem tetszett az ellenzéki képviselőknek, akik jobb helyet is el tudtak volna képzelni a pénznek.
Godzilla vs. Mechagodzilla: a katonai hajó vissza fordult, nem jöhetett le a Margitszigetig.
Gyorsan kiszámolták, mekkora kárt okozott Budapesten az árvíz: a fővárosi közgyűléshez délután benyújtandó előterjesztés kalkulációja szerint a védekezés becsült költsége 1,73 milliárd forint volt, a helyreállítás előzetesen becsült költsége pedig 1,52 milliárd forint, azaz összesen 3,25 milliárd forint.
A főváros a költségek kisebb részét (219 millió forintot) saját költségvetéséből állja, 3,03 milliárd forintot viszont az állami vis major keretből szeretne megkapni, ekkora összegre nyújtja be igénylését.
A tételes elszámolásról és a megtett intézkedések listájáról a következő (jövő hónapi) rendes közgyűlésen kapnak tájékoztatót a képviselők.
Kétszer is pótlóbuszok jártak szerda reggel a 4-es és 6-os villamosok egyes szakaszain. A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) fődiszpécserétől megtudtuk, hogy egy baleset és egy utas rosszulléte miatt nem járt egy ideig a villamos, de már helyreállt a közlekedés.
Hatmilliós prémium a BKK-elnöknek, a felére csökken a kéményseprés díja. Percről-percre.
Mint a korábbi nagy szükséghelyzetek idején, a mostani árvíz alatt újra bebizonyosodott, hogy ilyenkor a kerékpár az optimális városi közlekedési eszköz. Míg az autók az elterelt utakon araszoltak, a buszok, HÉV-ek, metrók pedig bizonytalanul jártak a megáradt Duna miatt, biciklivel szinte bárhova be lehetett hajtani, és kiszámíthatóan lehetett haladni. Az ilyen tapasztalatok szokták mindig megdobni a már most sem kicsi fővárosi kerékpáros közösség méretét.
Meglett az eredménye a Kerékpárosklub mozgósító akciójának, amiben arra próbálták felhívni az emberek figyelmét, hogy ha biciklire ülnek, azzal elkerülhetik az árvíz miatti útlezárások miatt kialakult fővárosi dugókat. A szervezet szerint „ezzel nemcsak a dugókban való araszolás miatti késéseket, megnövekedett kiadásokat és stresszt kerülhetik el, hanem a tömegközlekedési járatokra való várakozást és a járműveken várható tumultust is”.
Műszaki hiba miatt szerda hajnalban negyed hatig metrópótló autóbuszok jártak Újpest-Központ és Árpád híd között, derült ki a Budapesti Közlekedési Központ Facebook-oldaláról.
Az árvízi állatmentés közben slattyogott el a Népszigetnél dolgozók orra előtt a kerület titokzatos emlőse.
Az Állatmentő Liga emberei a Népsziget kiürítésénél segédkeztek a szigeten rekedt körülbelül száz állat kimentésében, amikor hirtelen felbukkant előttük Újpest híres Morcos Hódja, amit már az Indexvideó is hiába próbált kilesni tavaly szeptemberben.
Szalagkorlátmosás miatt kedd éjszaka részlegesen lezárják a BAH-csomóponti felüljárót – közölte a Fővárosi Közterület-fenntartó Zrt.
A közlemény szerint az I. kerületi felüljáró szalagkorlátját kedd este tíz órától szerda hajnali négy óráig mossák. A társaság arra kéri a járművezetőket, hogy a munkagép mellett körültekintően közlekedjenek.
„Minden órára 110 százalékban felkészült, minden gyerekre figyelt. Játékos. Az iskolában élt. Ha kettőkor kicsengettek neki, hétkor még ott találtad az iskolában. Folyton a gyerekeken, az osztályon gondolkodott. Fantasztikus volt. Alapos és humoros. Neki természetes volt, hogy a tanítványait felkészíti a versenyekre, hogy oda elkíséri őket, hogy utána az osztály együtt örül a sikereknek.” Egy szülő szavai voltak azok, amelyek végül meggyőztek minket arról: a Hungária körúton feltűnt óriásplakátok nem egy reklámkampány teaserét jelentik. A „Judit néni, köszönjük. 4/a” felirat tehát nem torkollik hamarosan egy remek bankreklámba, hanem ez valóban az, aminek látszik. Gyerekek köszönik meg szeretett tanítónőjük munkáját.
35 millió forinttal támogatja a fővárosi önkormányzat a Nemzeti Vágtát, változik a kéményseprés díja, áment mondanak a képviselők a Közraktárakról szóló javaslatra, a Swietelsky követelését rendező szerződésre, Vitézy Dávid prémiumára és az újbudai Cseh Tamás szoborra, ezek a szerdai közgyűlés érdekesebb témái. Újra előkerül a taxisrendelet, és a Tormay Cécile utca ügye is, valamint jön a FÖRI.
Több vezérigazgatói prémiumról is dönt szerdán a fővárosi közgyűlés: Vitézy Dávidnak (BKK) az éves bér 40 százalékának a 80 százalékát lehet kifizetni, ami 6 millió 144 ezer forintot jelent, Bolla Tibor, a BKV vezérigazgatója 5 millió 568 ezer forintra jogosult, Nagyunyomi-Sényi Gábor Antal, a Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ (BFVK) Zrt. vezérigazgatója pedig 5 millió 460 ezer forintot vehetne fel. Egy másik előterjesztésből kiderül, hogy a BKV idén kilenc milliárd forintos veszteséggel számol.
A fővárosi önkormányzat közvetlen irányítása alá kerül a Margitsziget, miután az Országgyűlés hétfőn 252 igen, 54 nem szavazattal, 44 tartózkodás mellett elfogadta Navracsics Tibor közigazgatási és igazságügyi miniszter erre vonatkozó javaslatát. A gépjárműadót és a környezetterhelési díjat továbbra is a XIII. kerület szedheti be.
Nincs komoly befektetői érdeklődés a városligeti Vidám Park helyét átvevő új budapesti vidámpark létrehozására, áll a cég menedzsmentjének összefoglalójában. A mostanit szeptember 30-án bezárják, a 46 saját tulajdonú játékot, például az Anyósröptetőt, dobra verik.
Sajnálatos módon, mindeddig nem történt olyan komoly befektetői jelentkezés, illetve nincs jelenleg olyan stádiumban, amelyet be lehet mutatni, áll a Vidám Park menedzsmentjének összefoglalójában.
Közel 9 milliárd forint veszteséggel tervezi a BKV a 2013-as évet, amely 5,7 milliárd forinttal több, mint a 2012-es 3,2 milliárdos veszteség – derült ki a Fővárosi Közgyűlés szerdai ülésére beterjesztett dokumentumokból.
Az adatok szerint bár jelentősen, 107-ről 124 milliárdra növekszik az értékesítés nettó árbevétele a tervek szerint, az üzemi tevékenység eredménye így is 4 milliárd forintos veszteség lehet, és a mérleget rontja a pénzügyi műveletek 4,7 milliárdos vesztesége is.
A BKV létszáma a 2012-eshez képest a tervek szerint 2013-ban nem változik jelentősen, 294 fővel 11 141 főre csökken a teljes munkaidős létszám, személyi jellegű ráfordításra 56,6 milliárd forintot terveznek, amely már tartalmazza a 3 százalékos béremelést.
Helyreállt a metróközlekedés a Deák és a Nagyvárad tér között. A Metróért Egyesület információi szerint korábban reggel egy utas rosszul lett és balesetet szenvedett, ezért pótlóbuszok közlekedtek az említett szakaszon.
A Budapesti Közlekedési Központ felszerelt négy darab elektronikus beléptető kaput a 3-as metró Corvin-negyed megállójába. A kapukon egyelőre gombnyomással lehet átmenni, akár ki is lehet kerülni őket, a jegyeket pedig az eddig megszokott rendszerben ellenőrzik.
A beléptető kapuk kihelyezése voltaképpen csak üzemeltetési tapasztalatok, valamint az utasok visszajelzéseinek gyűjtésére szolgál. A BKK elsősorban azt vizsgálja, milyen gyorsan haladnak majd át az utasok az új kapukon.
A Budapesti Közlekedési Központ honlapja szerint lezárták a Batthyány téren a metróállomást, illetve az aluljárókat is. Az állomáson az M2-es metrószerelvények nem állnak meg. A Batthyány tér a Széll Kálmán térről az "M2-H5" jelű pótlóbusszal érhető el.
A H5-ös hév Margit híd alagúti szakaszának lezárása miatt a H5-ös HÉV-ek Békásmegyerről és Szentendréről csak a Margit híd budai hídfőig, a felszíni HÉV-állomásig közlekednek, a Szentlélek tér H és a Batthyány tér között pótlóbusz jár. A Margit hídtól a Batthyány tér felé a 86-os autóbusszal és az M2-H5 pótlóbusszal lehet közlekedni. Az összevont HÉV és metrópótló autóbuszok a Széll Kálmán tér M - Batthyány tér M+H - Margit híd, budai hídfő H - Szépvölgyi út H - Tímár utca H - Szentlélek tér H útvonalon közlekednek.
A Batthyány téri állomás lezárása miatt a BKK a 11-es és 111-es autóbuszokat a Széll Kálmán tér M végállomásra tereli, míg a 160-as és 260-as buszokat a Margit hídon át a Nyugati pályaudvar M végállomásra.
A Clark Ádám téri, Lánchíd alatti villamos-aluljáró lezárása miatt mind a 19-es, mind a 41-es villamosok módosított útvonalon, Dél-Buda felől a Széll Kálmán térig közlekednek. A villamosokat a Szent Gellért tértől irányítják a 18-as villamos vonalára. A kimaradó szakaszon a 86-os autóbuszokkal lehet utazni, melyeket sűrűbben közlekedtet a BKK.
Az árvízi védekezés miatt a Bem rakpart Batthyány tér és a Margit híd közötti szakasza mindkét irányban le van zárva, erre a szakaszra csak a BKK buszjáratai hajthatnak be.
Dél-Buda és Észak-Buda között sem a lezárt alsó rakparton, sem a lezárt felső rakparton (Bem rakparton), sem a BAH-csomópont - Alkotás utca - Margit körút - Bem tér útvonalon nem lehet közlekedni az árvízi védekezés befejeztéig. Az autósoknak javasolt útvonal Dél-Buda és Észak-Buda között az M0 körgyűrű vagy a Hungária-körgyűrű.
A 2-es villamos csak a Közvágóhíd H és az Eötvös tér között jár. A 2-es villamospótló autóbusz meghosszabbított útvonalon a Nyugati pályaudvar M és a Széchenyi István tér (Eötvös tér) között közlekedik.
A Margitsziget lezárása miatt hétvégén a 234-es buszok a Szentlélek tér H-ig változatlan útvonalon közlekednek, majd a Szentlélek tértől a Népfürdő utca, Árpád híd M (Váci út) megállóhelyeket érintve az Árpád híd M megállóig közlekednek tovább, kihagyják a Margitszigeten található megállóikat és nem érintik a Nyugati pályaudvar M végállomást. A járat a Szentendrei út felől a H5 korlátozott üzemére tekintettel az Árpád híd metróállomás felé HÉV-pótló szerepet is ellát.
Módosított útvonalon közlekedik a 104-es és a 104A autóbusz, a 104-es autóbusz érinti a Székesdülő illetve a Székesdülő, ipartelep megállókat, valamint Rákospalota, Kossuth utca irányában az Újpest, Árpád út hajóállomás megállót. Módosított útvonalukon a buszok mind Dunakeszi, Auchan, mind Rákospalota irányában megállnak az Európa center és az Ezred utca, lakótelep megállókban. A 104A autóbusz Rákospalota, Kossuth utcától csak az Ezred utca, lakótelep ideiglenes végállomásig közlekedik. Az így kimaradó megállók a Székesdülő, a Székesdülő, ipartelep, a Székesdülő, ipartelep végállomás, illetve Rákospalota, Kossuth utca irányában az Újpest, Árpád út hajóállomás megállót.
A 122-es buszok Újpest-Városkapu M felé, a 104-es, 104A, 204-es buszok Rákospalota, Kossuth utca irányában, illetve a 196-as buszok Újpalota, Szentmihályi út felé nem érintik az Újpest, Árpád út hajóállomás megállót.
A Pók utca lezárása miatt a 106-os autóbuszok a Szentendrei útra terelve közlekednek, ezért nem érintik a Pók utca, Silvanus sétány, Nánási út megállókat és Római úti lakótelep végállomást. Az autóbuszok a Kadosa utcai megállót követően a 34-es buszok Aquincum H megállójában állnak meg.
Gyalogosan és kerékpárral sem lehet átkelni az Újpesti vasúti hídon (Északi összekötő híd) a védekezési munkálatok miatt.
A Margitszigetre és az Óbudai-szigetre is csak az árvízi védekezésben résztvevők mehetnek be.
Közúti zárás van érvényben a budai és pesti alsó rakpartok teljes hosszában, a Margitszigeten, a III. kerületben a Királyok útján, a Pók utcában és a Nánási úton. Lezárásra került a Lánchíd alatti kerékpáros átjáró is, továbbá a Margit hídi felszíni hév-állomás peronjának teljes hosszában a kerékpárút ideiglenesen megszűnik. Az árvízi védekezés segítése érdekében a III. kerületben a Pozsonyi utcát a Szabadkai utca és a Bocskai utca között egyirányúsították a Bocskai utca felé. Nem állnak meg a Margitsziget megállóhelyen a 4-es és a 6-os villamosok.
Tekintettel a Margitszigeten zajló védekezési munkálatokra az Árpád hídon közlekedő 34-es, 106-os és 234-es buszok, valamint a 901-es, 918-as és 937-es éjszakai járatok mindkét irányban megállnak a Szigeti bejárónál, de a Margitszigetre gyalogosan is csak az árvízi védekezésben részt vevő személyek mehetnek be.
Nem közlekedik a 26-os busz.
Terelve jár a Királyok útja lezárása miatt 34-es és az éjszakai 934-es busz.
A D11-D12-D13-as hajók nem közlekednek.
Sűrűbben közlekednek az M2-es és az M3-as metrók, az 1-es, a 4-es, a 6-os, a 17-es, a 18-as villamosok, valamint a 9-es és a 86-os buszok.
A BKK is beszáll az árvízi védekezésbe. Lezárások, elszállított autók, a födémet lesúlyozó nehézgépjárművel, buszokkal.
A Nagybajcson megismert vízállás alapján pontosabban meg lehet mondani, mekkora árvízre számíthat Budapest: eszerint a tetőzés hétfőre várható 895 centiméterrel (plusz-mínusz 5 centis hibahatárral), közölte Tarlós István sajtótájékoztatón. Hozzátette: a várost 930 centiméteres vízállásig meg tudják védeni (beleértve a Római-partot és a Margitszigetet is), ezért pánikra semmi ok.
A főpolgármester szerint tetőzéskor kereken négyszer annyi víz (200 millió köbméter/nap) folyik át a fővárosi szakaszon, mint normális állapotban. Tarlós felsorolta a kritikusabb budapesti részeket és beszámolt az ottani védekezésről. Eszerint a Barát-patakot elzárták a Dunától, a vizét átemelik, visszaduzzasztás tehát itt nem várható. A Római-parton 40 kaput (közúti átvágás a védműn) lezártak, további hármat éjszaka zárnak le. A védmű 940 centis vízállásig véd.
A VII. kerületi önkormányzat a lakosokkal szavaztatja meg, milyen legyen az Almássy tér új arculata. A szavazás június 14-ig tart, a beruházás pedig az igéretek szerint még az idén el is készül az Erzsébet Terv Zöld program keretében. A kerületi lakosok levélben, illetve három helyszínen (az önkormányzat két épületében és a Madách Imre Gimnáziumban) adhatják le a voksukat.
Az Erzsébetvárosi önkormányzat korábban hasonló módon vonta be a döntésbe a lakosokat a Madách tér új koncepciójának kiválasztásánál is.
Vattamány Zsolt polgármester szerint az Almássy tér rekonstrukciójának egyik célja a lehető legnagyobb mértékben megőrizni, sőt bővíteni a kerület zöldfelületeinek arányát. „Szerettük volna minél inkább bevonni a lakosokat, mondják el véleményüket a felmerült tervekkel kapcsolatban. A zöldfelületek kiemelten fontosak, mert Budapest legkisebb területű városrészén élünk mintegy 70 ezren, ezért az élhető környezet kialakítása kiemelten fontos és sürgető feladat” – mondta a polgármester.
A budapesti állóhajóknak több kérdésre kell választ találniuk a következő napokban. Ezek közül az első és legfontosabb: bezárjunk vagy ne? Előbbi esetben minden romlandót ki kell menekíteni a hűtőből, vagy gondoskodni kell az áramellátás folytonosságáról, illetve a fedélzeten kötelezően jelen lévő matrózok ellátmányáról. Az áram utóbbi esetben is kritikus kérdés: van, ahol plusz aggregátor telepítésével kell megoldani, ráadásul a hajók megközelítése sem lesz egyszerű az elöntött alsó rakpartokon keresztül: extra pallót kell építeni.
A fenti opciók közötti döntés a „vendégeink kényelme”, a „vendégeink biztonsága”, illetve a „vendégeinktől származó bevétel” közötti prioritási sorrend felállításával hozható meg.
Információink szerint leállíthatják a csepeli szennyvíztisztítót, ha feljebb emelkedik a Duna vízszintje, a tervezésnél és kivitelezésnél ugyanis nem számoltak ekkora árvízzel. Olyan magasra jöhet a Duna, hogy a tisztított víz nem tud kifolyni, mert magas vízállásnál a kifolyócsatorna visszaduzzaszt.
A csepeli (központi) szennyvíztisztító telep egyéves próbaüzem után, 2010 nyarán kezdte meg a működését, de mivel az elmúlt négy évben nem volt nagyobb árvíz, most néznek szembe először azzal a problémával, hogy a tisztított vizet magasabb vízállásnál nem tudják beleengedni a Dunába. A kifolyócsatorna, ahol teljes kapacitáson 25 ezer (jelenleg 12 ezer) köbméter tisztított szennyvíz ömlik vissza a Dunába, túl alacsonyra lett tervezve.
Újbuda Önkormányzata bemutatta az ősz végére megújuló Móricz Zsigmond körtér és Gomba épületének akciótervét. A rekonstrukciós terv a műemléki védettségű épület felújítása mellett magában foglalja a köztér felújítását, új pihenőhelyek és közművelődési, szabadidő-eltöltési lehetőségek kialakítását - írják a közleményben. A képek tanúsága szerint a 2004-ben Demszky Gábor által felavatott ufótojás megmarad.
Az eredeti európai uniós pályázat hatásterülete nem terjedt ki a Móricz Zsigmond körtérre, azonban a kerület vezetése úgy döntött, kiterjeszti a projektet a Gomba rekonstrukciójára is - mondta el Hoffmann Tamás, Újbuda polgármestere. "Végre elnyeri méltó formáját" - vélte.
A bíráló bizottság úgy döntött, a Hetedik Műterem Kft., valamint a Gyüre Építésziroda Kft. valósíthatja meg terveit, aminek felelős tervezői Szabó Levente DLA és Gyüre Zsolt.