Háromrészes sorozatban mutatjuk meg azt a különleges, online világot, ahol a Z-generáció él. Mások mellett Szabyest, Radics Zsombor és Makovics Tina is őszintén meséltek a sztárságról, a pénzkereseti lehetőségről, valamint a TikTok társadalmi hatásáról.
A TikTok egy videómegosztó közösségi hálózati szolgáltatás, amire rövid tánc, trash, komédia, oktató, vagy egyéb videókat töltenek fel a felhasználók. A musical.ly-vel való összeolvadását követően 2018. augusztus 2-án indult világhódító útjára. Azóta az egyik legnépszerűbb közösségi platform lett a világban, a Z-generáció kedvenc applikációja. A világ százötven országában, negyvenöt nyelven van jelen. Több mint 2 milliárdszor töltötték már le az appot, ezzel megelőzte a Twittert és a Youtube-ot is.
Megkerestünk néhány magyar TikTok sztárt, hogy vezessenek be minket ebbe a különleges online világba. Háromrészes sorozatunkban bemutatjuk a platformot, hogy miért regisztrálnak rá a fiatalok, miként élik meg a sztárságot, valamint a nagy kérdés, vajon a félmilliós követőbázissal és a több tízmilliós lájkokkal lehet-e pénzt keresni.
A sorozat első részében a TikTok legnépszerűbb sztárjai elmondták, mi is ez az applikáció, mi mindenre jó, mitől olyan népszerű és hogy szerintük építi, vagy rombolja a felhasználók agyát.
A következő részben bemutatjuk, hogyan élik meg a sztárságot a legismertebb magyar tiktokkerek.