A TikTokkal foglalkozó videónk második részében bemutatjuk, miként élik meg a népszerűséget a platformon ismertté vált magyar fiatalok.
A TikTok statisztikájában látható, hogy az applikáció 2 év alatt megtizenegyszerezte a felhasználóinak számát, így egyértelművé vált, aki el szeretné érni a fiatalokat, annak bizony jelen kell lennie a felületen. Egy átlagos felhasználó napi 52 percet tölt el az applikációt nézegetve, 2020-ban a szórakoztató tartalmakat négyszáznegyven-milliárdszor töltötték le a felhasználók. Miközben korábban azok az emberek váltak sztárokká, akik a televízióban szerepeltek, most az internetnek köszönhetően bárki, bármikor az lehet. Pláne a TikTokon.
A Z-generáció által igencsak kedvelt online felület világát bemutató sorozatunk második epizódjában a legnépszerűbb felhasználók sztárságról, pénzkereseti lehetőségről, valamint a TikTok társadalmi hatásáról meséltek.
Fontos kiemelni, hogy olyan social media sztárokat kerestünk, akik a platformon személyesen is megjelennek, így az őket követők pontosan tudják, kik állnak a kedvelt profilok mögött. Míg volt, aki azt mesélte, hogy soha nem élt vissza az ismertségével, más bizony kihasználta, hogy egy posztolásért cserébe előnyre tehet szert.