TikTok-sorozatunk befejező részében arra a kérdésre keressük a választ, vajon a magyar top tiktokkerek megélnek-e a posztolásból.
Bemutattuk már, mi is az a TikTok, valamint azt, hogy a magyar tiktokkerek hogyan élik meg a sztárságot, viszont az applikáció bevételszerzési vonzata ez idáig nem derült ki. Nyilván felmerül a kérdés, ha a YouTube-ból és az Instagramból bőségesen lehet pénzt keresni, vajon a TikTok kifizetődő-e.
2018-ban a TikTok árbevétele 2,4 milliárd dollár volt, 1 évvel később, vagyis 2019-ben ez az összeg már 17 milliárd dollárra emelkedett. TikTok-sorozatunk 3. részében arra a kérdésre kerestük a választ, vajon a magyar top tiktokkerek megélnek-e a posztolásból.
Vitathatatlan, hogy a Z-generáció sztárjai már nem a televízió képernyőjéről származnak, hanem netes felületeken, többek közt a TikTok segítségével építik fel magukat, ahol – mint elmondták –, mindenkinek esélye van ismertté válni, függetlenül attól, hogy milyen tartalmakat készít.