A Forbes elkészítette a 20 legértékesebb magyar influenszer listáját, amely tele van meglepetésekkel.
A dobogós helyeken nincsenek óriási meglepetések, az első helyen a TheVR áll, amely összesen nyolc csatornával, valamint több mint hárommillió feliratkozóval rendelkezik. A 2013-ban Komzsik János és Fábián István által alkotott páros ma már profi díszletekkel berendezett debreceni stúdióban vesz fel különböző tartalmakat.
A We Are Media Tech Bt. 2021-ben 108 millió forintos árbevétellel és 38 milliós profittal zárt, de a páros szerint a tavalyi számok még jobban sikerültek.
Az ezüstérmes Pamkutya lett, amelyet egy testvérpár alkot, és a kezdeti zenés paródiákról utazós-tudományos videókra cserélték a tartalmaikat. Ezért pedig a Samsung jól fizető szponzorszerződéssel jutalmazza őket.
A dobogó legalsó fokára Whisperton fért még fel. Az extravagáns stílusa miatt sok esetben éri negatív kritika, valamint gyakran negatív érzelmi töltettel ír róla az internet népe, de tartalmai folyamatosan óriási elérést generálnak. Az egyetlen probléma ezzel, hogy csupán TikTokra gyárt tartalmat. Ettől függetlenül promózta már többek között a Nike, a Burger King vagy a La Roche-Posay termékeit is.
A lista nyolcadik helyén zárt Forstner Csenge, akinek egy TikTok-platformja van, ami a tavalyi évben hatalmasat ment egy érdekes kiejtés miatt. A „fehércsokis shake and espresso” kifejezés miatt nevetség tárgya lett az influenszer, azonban ezzel hatalmas reklámot is csinált magának.
Az utolsó helyek hemzsegtek a meglepetésekben, ugyanis az utolsó előtti helyezett lett Radics Péter, aki filmes jelenetek és Facebook-kommentháborúk szinkronizálásával szerzett egymillió követőt a YouTube-on, azonban ezekhez a videókhoz nem adta az arcát. Ő az egyetlen olyan szereplő a listán, aki nem használja a TikTokot.
A 20. helyezett pedig Dancsó Péter lett, akit ugyan rengetegen követnek és rendre hatalmas eléréseket generálnak a videói, azonban közönségének aktivitása, fiókjainak csökkenő népszerűsége miatt esett visszább, miközben róla szóló internetes diskurzusban minden harmadik komment pozitív csak. Ennek az oka lehet, hogy gyakran szól be ismert embereknek a videós. Legutóbb Hajdú Péterbe szállt bele, amire Hajdú Péter visszavágott.
A listát a Forbes állította össze, a SentiOne nevezetű AI platform segítségével. A teljes lista az alábbiak szerint alakult: