Statisztaként tűnt fel annak a Clevr Blends nevezetű kávé- és teaárusítással foglalkozó vállalatnak a reklámjában Meghan Markle, melybe ő maga is kemény pénzeket fektetett. Megjelenésének kifejezetten sokan örültek, vannak azonban, akik szerint rendkívül kellemetlen és erőltetett lett a reklám.
Ahogy arról korábban az Index is beszámolt, Harry herceg és Meghan Markle megítélése nem alakult túl fényesen az elmúlt hónapokban – a The Hollywood Reporter például az év lúzerének titulálta a párost, miután – szerintük – a sussexiek csak azért költöztek át az Egyesült Államokba, hogy királyi kötelezettségeik elől meneküljenek, majd hogy celebbé váljanak.
Markle vélhetően megítélésén szeretett volna javítani a reklámmal, amiben csak a háttérben látható – ettől függetlenül azonban lehetetlen nem rá figyelni.
Ahogy az az alábbi videóban is látható, Markle dobozokat pakol, számítógépen dolgozik, valamint kávékat és teákat készít, tehát mindent kipróbál, ami a Clevr Blends működtetéséhez szükséges. A cég egyébként azzal a felütéssel posztolta ki a reklámot, hogy az év végére annyira elfoglaltak lettek, hogy erősítést kellett hívniuk, a segítséget pedig Markle-ben találták meg.