Az amerikai popdíva hosszú évek óta támogatja az LMBTQ-közösséget, és a The New York Times egyik véleménycikke szerint még az is lehet, hogy közéjük tartozik.
Véleménycikk jelent meg a héten a The New York Times hasábjain, amit maga a rovat szerkesztője, Anna Marks írt. Marks a cikkben hosszasan fejtegeti a Taylor Swift-jelenséget, majd kitér az énekesnő dalszövegei mögött meghúzódható utalásokra. Swift ugyanis híres arról, hogy nincs olyan dala, ami ne bírna valamilyen jelentéssel, amiből Marks egy különös következtetést vont le.
A szerző szerint Taylor Swift egyes dalainak női múzsája lehetett, egyik fellépése közben a biszexuális zászló színeiben pompázott az énekesnő haja, és még egy leszbikus művész előtt is tisztelgett a koncertjein. Marks szerint ezek csak hajtűk, amiket Taylor Swift már évek óta hol rejtve a dalaiban, hol nyilvánosan, a koncertjein mutat meg a rajongóknak:
Elszigetelten egy-egy elejtett hajtű talán értelmetlen vagy véletlenszerű, de együttvéve olyanok, mint egy balerina kontyának kibontása egy hosszú előadás után. Ezek az elejtett hajtűk már jóval azelőtt megjelentek Swift művészetében, hogy a queer identitás kétségtelenül piacképes lett volna a mainstream Amerika számára. Azt sugallják a queer embereknek, hogy ő egy közülünk. Azt is sugallják, hogy a művészete sokkal összetettebb lehet, mint amit a hírességének háttérbe szoruló természete lehetővé tesz, még most is.
A cikk nem maradt szó nélkül, és ha Swift nem is reagált a vádakra, egy ismerőse megtette a TMZ összefoglalója szerint. Az énekesnőt ismerő személy kiakadt a leírtak miatt, úgy érzi, ha egy férfi énekesről lenne szó, akkor nem fogalmazódtak volna meg ilyesfajta vádak vele szemben.
A cikk miatt Swift rajongói is kiborultak, többen csak úgy kommentálták, hogy ennek a szemétnek nem kellett volna megjelennie.
Taylor Swift hónapok óta egy párt alkot az amerikaifutball-játékos Travis Kelce-szel, és erről naponta lelkesen be is számol a tengerentúli sajtó.