Szombaton Budapest belvárosában fiatalok ezreire lehettek figyelmesek a járókelők, ugyanis egy reklámfogás alkalmából a telefontokokat gyártó, több milliárdos árbevételű cégóriás, a Mobilfox 2 millió forintos pénzesőt zúdított a rajongóira.
A médiahacknek tűnő kampányban a narratíva szerint a Mobilfox tulajdonosa, Diller Kevin és a cég TikTok-arca, Szépréthy Roland nézeteltérésbe keveredett. A közösségi médiában zajló adok-kapok során a tartalomgyártó 25 százalékos tulajdonrészt vagy 100 millió forintot követelt az eddigi közös sikerek honorálásaként.
A történet hétvégi kicsúcsosodásán a többnyire tizenéves célközönség kapkodva küzdött az 1000 forintos címletekért. A kezdeményezés morális értékét azóta számos kommentelő és tartalomgyártó is kritizálta. Hétfő este Karácsony Gergely főpolgármester is posztolt közösségi oldalán, amelyben a károkozást firtatta. Kevin és Roland az Indexnek adott interjút az eseményről.