Azahriah és a Tisza Cipő közös kollekcióját csupán két napig lehetett megvásárolni a budapesti márkaboltban. A limitált kiadású példányokat percek alatt elkapkodták a rajongók. Minik Géza, a Tisza Cipő kereskedelmi vezetője elárulta, hogy már tavaly októberben elkezdték a tervezést, amelyhez rengeteg saját ötlettel járult hozzá az előadó.
Ahogy az Index beszámolt róla, Azahriah a Tisza Cipővel együttműködésben egy limitált kollekciót dobott piacra, amely csupán két napig volt kapható a cég budapesti üzletében.
A kollaborációból mindösszesen 600 darab készült. Az első vásárlók már a május 17-ei nyitás előtt megérkeztek az Astoriához. Voltak, akik 15 órán keresztül várakoztak az esőben, hogy megszerezzék az Azahriah-kollekció első darabjait.
A sorban állók közül sokan nem tervezik viselni a 49 ezer forintos cipőt, inkább a polcra teszik, míg mások inkább befektetésnek szánják a lábbelit. A kollekciót egy héttel azelőtt kezdték árulni, hogy Azahriah első előadóként háromszor is megtölti majd a Puskás Arénát. A látottak alapján az énekes körüli felhajtás nem csökken.
Minik Géza, a Tisza Cipő kereskedelmi vezetője a Pénzcentrum videoblogjának, a CashTagnek árulta el, hogy
Azahriah rengeteg saját gondolatot vitt bele a tervezésbe, emellett rajzolt és videókat is küldött az ötleteiről.
Felidézte, hogy a közös tervezést tavaly október elején kezdték el. Könnyebbség volt, hogy mindannyian egy fehér-fekete kollekciót képzeltek el.
A Tisza kereskedelmi vezetője vásárlóbarátnak nevezte a 49 ezer forintos árat, mivel szerinte alapjáraton egy „normál” Tisza cipőt sem lehet 40 ezer forint alatt megszerezni. Minik Géza hatalmas elismernek tartja, hogy Azahriah végül velük szerződött le.
Huzamosan tárgyalt nagyobb márkákkal – nyilván név nélkül –, és idézőjelben ezt »mi nyertük meg« olyan szempontból, hogy magyarországi márkával társult össze, és szerintem ez ad egy óriási értéket ennek, Szerintem ő ebben hisz, és ezt mi alapból nagyon díjaztuk. Mi két nappal ezelőtt publikáltuk az árakat. Én azt gondolom, hogy abszolút vásárlóbarát árakat akartunk kitalálni, és ezt Azival egyeztetve ő is így akarta. Tehát föllőhettük volna 100 ezerre a cipőt, mert valószínűleg akkor is elvitték volna
– fejtette ki a Tisza kereskedelmi vezetője.
A lap szerint alig néhány nappal a kollekció megjelenése után az interneten is árulni kezdték az Astorián megszerzett termékeket. Előfordult, hogy a cipő eredeti árának duplájáért, 100 ezer forintért kínálták a limitált kiadású Azahriah cipőt.