Szombat délelőtt 11 óra 20 perctől nem lehetett vásárolni és pénzt felvenni az Unicredit Bank által kiadott bankkártyákkal. Az Unicredit telefonos ügyfélszolgálata szombat délután a következő automata üzenettel fogadta a telefonálókat: "Tisztelt ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy külső szolgáltatónál fellépett műszaki hiba miatt az Unicredit bank által kibocsátott betéti kártyák jelenleg sem készpénzfelvételre, sem vásárlásra nem használhatóak. A probléma elhárításán a szakemberek dolgoznak. A hiba megszüntetésének pontos idejéről nincs információnk. Az üzemzavar miatti kellemetlenségért türelmét és megértését kérjük."
Nem sokkal délután négy után azonban az Unicredit ügyfélszolgálati automatája már azt közölte, hogy a műszaki probléma megszűnt, a kártyákat ismét lehet használni.
A hiba miatt több más banknál is előfordultak kellemetlenségek. Ilyen volt például az AXA, ahol szintén nem működtek a bankkártyás műveletek. A K&H bank ügyfélszolgálatán is megerősítették szombat délután, hogy üzemzavar miatt nem működött a készpénzfelvétel és a kártyás fizetés. Ott délután negyed négykor azt mondták, az üzemzavart néhány perccel korábban sikerült elhárítani. Ugyanebben az időben azonban az Unicredit ügyfélszolgálat automatája még továbbra is a hibáról szóló értesítést mondta be.
Az MTI-nek banki források azt mondták, hogy a műszaki probléma a Giro Bankkártya Zrt.-nél volt, ezért idegen bank ATM-jéből nem lehetett pénzt felvenni, és idegen bank POS-terminálját sem lehetett használni több órán át, de a bankkártyát kibocsátó bankok saját automatái és POS-termináljai működtek.