A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium által, a tárca valamint a Közigazgatási és Igazságügyi Hivatal idei és jövő évi kommunikációs feladatainak ellátására kiírt közbeszerzést a Bell and Partners Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. nyerte - jelent meg a szerdai Közbeszerzési Értesítőben.
Az elvégzendő feladat a következő: kreatív tervezés és gyártás, médiatervezés és -vásárlás, rendezvényszervezés és BTL (nem szokványos) rendezvényszervezés, valamint egyéb BTL feladatok.
A Bell & Partners egyike annak pár cégnek, akik a tízmilliárdos nagyságrendű kormányzati médiatenderek több mint 90 százalékát elviszik.
Ismerősek lehetnek onnét, hogy egyedüli ajánlattal ők nyerték a Országos Hulladékkezelési Ügynökség szupergyors, pár nap alatt le is zárt 500 milliós közbeszerzését. A gyanúsan gyors közbeszerzés miatt az LMP feljelentést is tett.
De a KIM-mel is jól ismerhetik egymást, hiszen legutóbb is ők nyerték a "Jó Állam" kampányukat, három hónapra 35 millió plusz áfáért.
A Bell and Partners által elkészítendő kampányok fő célja az volt, hogy bemutassa, értelmezze és megértesse a jó állam fogalmát és szerkezetét, "amely az elmúlt két év átalakításainak következtében kézzelfogható valósággá vált" - közölte akkor a minisztérium.
Most is egyedüli indulóként nyertek a közbeszerzésen, a tender keretösszege 700 millió forint volt.