Országos franchisepartneri hálózattal terjeszkedik az Elektro Outlet, a társaság vezetése a közeljövőben mintegy 30-40 egység csatlakozására számít.
Azért döntöttek a bővítés mellett, mert miközben a gyári garanciás elektronikai cikkek piaca szűkül, és a szegmens erősen telített, az outleteknél dinamikus a növekedés, évről évre akár 50-70 százalékos. A gazdasági helyzet miatt az emberek figyelme egyre inkább azok felé a cikkek felé fordul, amelyek tartósan az új ár 20-30 százalékával olcsóbban szerezhetők be, és a csomagolás sérülése, vagy minimális esztétikai, esetleg technikai hibájuk miatt olcsóbban értékesítik azokat.
A teljes magyar forgalom a műszaki termékek piacán mintegy évi 600 milliárd forint, úgy számolnak, hogy ha az outlet ennek csak egy százalékát teszi ki, akkor is hatmilliárdos a piac. A partnereknél, ahogy más láncoknál is, egységes arculatot alakítanak ki.