Index Vakbarát Hírportál

A magyar nők többet költenek a neten

2015. április 17., péntek 13:40

Tavaly a férfiaknál több nő vásárolt online az 5500 bejegyzett magyar kiskereskedelmi webáruházban. A 266 milliárd forintos forgalom 53 százaléka a női vásárlóktól származott, pedig ez az arány tíz éve még csak 39 százalék volt.

A webshopok között nagyjából 180 bonyolít 100 millió forint feletti éves forgalmat. 2014-ben duplájára nőtt a bankkártyás fizetések aránya is, az e-kereskedelem 15 százalékát már a kártyás fizetések adják.

Az eladók felkészültek a vasárnapi zárva tartásra is, ezért 2015 ismét nagy változást hozhat. Az eNET februári felmérése szerint a webáruházak 34 százaléka érezhető forgalomnövekedésre számít. Az eladók 17 százaléka külön kampánnyal készül a vasárnapokra.

Néhány érdekesség a webshopokról:

Rovatok