Egy olvasó írta nekünk, hogy május utolsó hetében egy uberes fuvar megrendelése után nem jött meg a levonás, sem a visszaigazoló email. Egy héttel később viszont özönleni kezdtek a banki sms-ek, óránként kapott eltérő, nagyjából ezerforintos összegekről terhelést, de számla és email csak egyszer érkezett. Összesen nagyjából tízezer forintot bukott a túlszámlázáson.
Az Uber ügyfélszolgálata azt ígérte az olvasónak, hogy öt napon belül visszakapja a pénzt, de elmondása alapján ez nem történt meg azóta sem. Egy munkatársunkkal is megtörtént ugyanez, szóval rákérdeztünk az Ubernél: mi okozta a túlszámlázást, hány embert érintett, és hogy mire számíthatnak, akik buktak a rendszer hibáján?
Az alábbi választ kaptuk a cég szóvivőjétől: „Egy technikai hiba folytán sajnos néhány felhasználónk bankkártyáját valóban többször terhelte a rendszerünk. Az Ubernél minden ilyen esetet nagyon komolyan veszünk, a probléma elhárításán már dolgozunk és a kérdéses fuvardíjakat tételesen ellenőrizzük. Ezt követően napokon belül vissza fogjuk téríteni felhasználóinknak a tőlük tévesen levont összegeket."