Hiába állítja azt magáról, hogy gyógyít a Peridot ásványvíz, ettől még nem lesz az, és reklámozni sem lehet úgy – döntött a Gazdasági Versenyhivatal, ami 1,3 millió forintra bírságolta a vizet gyártó céget. A Peridot Line Kft. tévéműsorokban és a honlapján reklámozta a lúgos ásványvizét, azt állítva, hogy a víz gyógyhatású készítmény, és még a Vöröskereszt ajánlását is megszerezték hozzá. A GVH szerint viszont a víz csak az, ami, víz, vagyis „közfogyasztásra készült élelmiszer”, aminek a gyógyító hatása nem igazolt és nem is vették nyilvántartásba úgy, minta nem csak sima ásványvíz lenne. Így pedig nem lehet gyógyhatású szerként reklámozni, ráadásul élelmiszert nem lehet a Vörös Kereszt logójával hirdetni az európai szabályok szerint.
A bírság kiszabásánál enyhítő körülmény volt, hogy a Peridot honlapját elég kevesen látogatták, a reklámok pedig csak egy tévéműsorban mentek, amiben nem is a cég képviselője, hanem műsorvezető állította, hogy a víz gyógyító hatású.