Index Vakbarát Hírportál

Lecseréli a szlogenjét a Coca-Cola

2016. január 19., kedd 17:07

Gyors kérdés: ön tudja, hogy mi a Coca-Cola szlogenje? Nem, nem az, amire gondol, hanem az, hogy 

Open Happiness, vagyis Nyiss a boldogságra!

Pontosabban már nem ez, mert most lecserélték. De hét évig ez volt. Ez egy elég jó szlogen lehetett, egyrészt mert hét évig használták, másrészt mert a Kreatív cikke szerint mindenféle kampányra alkalmas volt, a sima "igyál több kólát!" reklámoktól a zaklatás elleni és az indiaiak és pakisztániak közötti megbékélést hirdető kampányokig.

Hogy erre mennyire lesz alkalmas az új szlogen, az majd elválik, mindenesetre nehéz a világbéke melletti vagy a klímaváltozás elleni kampányokon elképzelni azt, hogy

Taste the Feeling, vagyis kb. kóstold meg az érzést.

Mindenesetre mostantól ez lesz a szlogen, amivel már leforgattak 10 reklámfilmet és legyártottak egy csomó reklámfotót, amik "a jéghideg Coca-Cola fogyasztásával átélt pillanatokat helyezik a középpontba". 

Rovatok