Magyarországon is prémium sportbárt nyitna a The Tilted Kilt franchise. Az amerikai székhelyű étterem- és sportbárhálózat nemzetközi terjeszkedése részeként azt tervezi, hogy belép a hazai piacra is, amihez befektetőket keres - írja a hvg.hu.
A The Tilted Kilt márkát Las Vegasban alapították 2003-ban, amikor a koncepció szerint megnyitották az első kelta sportbárt, ahol vonzó pincérnők és pincérek szolgáltak fel a mára a hálózat védjegyévé vált Kilt Girls és Kilt Boys munkaruhában. Az ötlet nagyon gyorsan utat tört magának, és már több mint 100 sportbár működik a márkanév alatt világszerte a Franchising.hu cikke szerint.
A Tilted Kilt bárokba ellátogatókat több tucat hagyományos és kortárs amerikai, ír és skót étel várja, valamint mintegy harminc csapolt és üveges sör közül választhatnak. Ezt a kínálatot egészíti ki a több tucat LCD-tévé, amin a sportprogramokat követhetik a rajongók.
A hálózat expanziójárt Közép-Európában felelős Edwards Global Services vállalat igazgatója, William Edwards azt nyilatkozta, Magyarországon olyan erős, marketingorientált cégeknek van jó esélyük az országos partnerré válásra, melyeknek van tapasztalatuk a vendéglátás, étkeztetés terén, és hozzáférnek vonzó helyszínekhez. A The Tilted Kilt sportbárok átlagos alapterülete 450-900 négyzetméter.
Egy The Titled Kilt étterem és sportbár megnyitása a Franchising.hu szerint globális adatok alapján nagyjából egymillió dolláros beruházást jelent, ami magában foglal minden költséget a szükséges licencek megvásárlásától, az üzlethelyiség rendszerkövetelményeknek megfelelő kialakításán át az étterem berendezéséig, megnyitásáig.