A H&M-nek ki kell szállítania azokat a termékeket, amiket véletlenül az eredeti áruk töredékéért, 90-190 forintos áron hirdetett meg a webshopján - írja a Hvg.hu a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetségének (FEOSZ) közleményére hivatkozva.A H&M múlt héten egy napig kínálta olcsón a ruhákat.
Többen arról számoltak be, hogy ki is szállították nekik a leértékelt árut, de sokak csak a korábban visszaigazolt megrendelésének törléséről kaptak értesítést. A FEOSZ szerint az online vásárlásnak pontosan az a lényege, hogy ha a fogyasztó megbízik az interneten hirdető vállalkozásban és leadja megrendelését, és a cég visszaigazolja azt, akkor a cégnek kötelessége az árut eladni.
Az cég a hétvégén közölte, hogy az érintett rendelésekkel kapcsolatos problémát egy nem megfelelő árakat feltüntető fájl okozta a rendszerükben. A hibát azóta kiküszöbölték.
A cég közleménye szerint azokat a rendeléseket, amiket nem érintett a hiba, teljesíteni fogják. Azt is írták, hogy minden vásárlójuknak, akiknek törölték a rendelését, 15 százaléknyi kedvezményt hagynak jóvá a következő online vásárlás alkalmával.