A BAH-csomópontnál úgy sikerült kivitelezni két uniós beruházást, hogy az egyik tönkretette a másikat - szúrta ki a 444. A kivitelezők abba a gyakori hibába estek, hogy nem hangolták össze a projekteket. Így fordulhatott elő, hogy egy évvel a csomópont járdaszigeteinek parkosítása után szétbarmolták az egészet a 61-es villamos peronfelújításakor.
A Főkert a Svájci Hozzájárulási Alap támogatásával, a zürichi egyetemmel együttműködésben ültette be a forgalomterelő szigteket a magyar klímát jól viselő, stressztűrő növényekkel.
A kísérletnek azonban időközben csúnyán véget vetett egy másik projekt, a 61-es vonalának BKK-s peronfelújítása, amelyet szintén uniós pénzből finanszíroztak. Úgy tűnik, a kivitelzőket senki sem figyelmeztette, hogy oda kéne figyelni a biodiverzitásra, mert az építkezés során odapakolták a sittet a szigetekre, és stressztűrés ide vagy oda, ez már sok volt a svájci növényeknek.
A munkások elvonulása után a BAH-csomópont kopárabb, mint valaha, bár ma is tábla hirdeti büszkén, hogy "ezen a területen a Főkert és a svájci ZWAH Egyetem együttműködésével ökológikus szemléletváltású kísérlet zajlik".
Mivel a növényültetés pályázati pénzből történt, a szabályok szerint a pályázónak több év fennmaradást is biztosítania kell a projektre, ami jelen állapotban biztosan bukó. Ezért a Főkert emberei felmérték, hogy a peronfelújítók mekkora kárt okoztak, a költségeket pedig kiszámlázták a kivitelezőnek. A cég szóvivője szerint ha fizetnek, már tavasszal újra nekifuthatnak a parkosításnak, hogy helyreállítsák az eredeti állapotot.