Már alig meglepő, hogy a nagy kormányzati kampányok vagy kiemelt beruházások kommunikációjánál szinte mindig egy-két cég jelenik meg, amelyek tipikusan vagy Rogán Antal szomszédjához, Csetényi Csabához vagy a Szijjártó Péter külügyminiszterrel jóban lévő Kuna Tiborhoz köthetők. Most ez utóbbi egyik cége, a Trinity International Communications Kft. jelent meg a nyári vizes világbajnokság körül, ugyanis a Magyar Nemzet kiderítette, hogy az eseményt szervező
A Trinity intézte például azt, hogy az állami médiában már úgy két hete mennek a vb reklámjai. A BP2017 a lapnak elismerte, hogy megbízták Kuna cégét, viszont az erről kiírt közbeszerzésnek nincs nyoma a közbeszerzési értesítőben. A BP2017 szóvivője, Borsa Miklós szerint ez azért van, mert Nemzeti Kommunikációs Hivatalon keresztül hirdettek közbeszerzést és választották ki a Trinity-t. Borsa szerint a szerződést Kuna cégével nem sokkal a Godzilla Katinkás imázsfilm bemutatása előtt írták alá, vagyis valamikor április végén.
Hogy mennyit kap a Trinity a vb. kommunikációjáért, azt a megbízó BP2017 még nem árulta el.
a másik cége, a Young & Partners nyerte ugyanis a közbeszerzést a vb-vel kapcsolatos promóciós események szervezésére. Ennek keretében már szerveztek is egy eseményt, március közepén a Széchenyi fürdőben ugyanis megszervezték, hogy megdöntsék a medencében szelfizés eddig nem létező világrekordját.
Ehhez 113-an szelfiztek egyszerre a medencében. Ez viszont aligha kerülhetett kétmilliárd forintba, mert még a fürdőt se kellett kibérelni hozzá. Más szervezett eseményről egyelőre nem tudni. Kuna Tibor az állami megbízatásokért gyakran egymással versengő cégeiről itt írtunk bővebben.