A 2016-os őszi-téli szezon eladásaihoz képest idén tavasszal 57 százalékos bevételnövekedést ért el a Nanushka, a májusi online forgalom pedig egyetlen hónap alatt akkora volt, mint a tavalyi év teljes online árbevétele, közölte a cég.
Közleményükben azt írták, ruháik már 30 ország üzleteiben vannak jelen, és 93 viszonteladóval vannak kapcsolatban. 2016 óta átalakításon ment át a cég, miután a GB & Partners által kezelt Exim Növekedési Alap több lépcsős befektetést hajtott végre a vállalkozásban.
A napokban kezdődik meg a Bécsi utca 3. szám alatti Nanushka üzlet teljes átépítése, az átmeneti időszak alatt a Váci utca 27-ben nyílik bolt. Novembertől pedig az egyik legnagyobb kizárólag luxusmárkákat értékesítő online áruházban, a Net-A- Porter-en is jelen lesznek, valamint a londoni Browns-ban. A magyar divatipar helyzetéről szóló hosszabb cikkünket itt olvashatja.