Montblanc, Cartier, Montegrappa, Alfred Dunhill, Chloe, Lancel vagy épp Giampiero Bodino - több mint 20 bejáratott luxusmárka tartozik a háttérben a Financiere Richemont csoporthoz.
Az idei első üzleti félévük pedig parádésan sikerült, madjnem megduplázta a nyereségét a világ második legnagyobb luxusipari cégcsoportja, írja az MTI. 5 milliárd 605 millió eurós (nagyjából 1700 milliárd forint) bevétel mellett 974 millió euró (300 milliárd forintos) nyereséget termeltek a szeptember 30-án lezárul üzleti félévükben.
Főleg az ékszereik mentek nagyon, az ebből befolyó bevételük 15 százalékkal, 3,16 milliárd euróra emelkedett. De az óráik is felfutottak, itt a bevételük 6 százalékkal, 1,53 milliárd euróra nőtt.
Területileg főleg Ázsiában adtak el rengeteg drága holmit. Pontosabban 25 százalékkal emelkedtek az eladásaik az ázsiai-csendes-óceáni térség országaiban. Észak- és Dél-Amerikában 10 százalékkal, Japánban 7 százalékkal, Európában, a Közel-Keleten és Afrikában pedig 3-3 százalékkal nőtt a bevételük.