Saját futárszolgálat indítását és első külföldi hagyományos üzletének megnyitását is tervezi az Extreme Digital e-kereskedelmi cég - írja a Világgazdaság.
Tavaly az online vásárlók száma Magyarországon hárommillió fölé emelkedett, ami nemcsak bővülő forgalmat és erősödő versenyt, hanem nehéz logisztikai feladatot is jelent. Az Extreme Digital ezért a tervek szerint 2018 második felében elindítja saját futárszolgálatát: mindezzel az is a célja a cégnek, hogy megtartsa a jelenlegi piaci pozícióját - mondta a lapnak Várkonyi Balázs, a cég ügyvezető igazgatója.
Várkonyi elmondta, hogy cége, amely Magyarország mellett a román, osztrák, cseh, szlovák, szlovén és bolgár piacokon működtet online áruházat, az internetes és a fizikai boltokat ötvöző modellt követi, és hamarosan megnyílik első külföldi üzlete is Romániában.
A cégvezető szerint tavaly csaknem 20 százalékos növekedéssel 360 milliárd forint fölé nőhetett a magyarországi online kiskereskedelmi piac forgalma, az idén pedig várhatóan hasonló mértékű bővüléssel a 430 milliárdot is túlszárnyalhatja. A Black Friday szintén 20 százalékos növekedést jelentett idén a forgalmat tekintve: a novemberi akció idején 17 óra alatt 80 ezer terméket vettek az Extreme Digitalnal.