A K-Monitor összesítette a tavaly év végi, 25 milliárdos kormányzati kommunikációs keretszerződés eddig nyilvánosságra került nyerteseit. A Rogán Antal minisztériuma alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal által kiírt pályázatokon három favorit futott be legtöbbször, Balásy Gyula, Kuna Tibor, és Csetényi Csaba cégei összesen több mint 18,5 milliárd forint értékben gyárthatták a sorosozós propagandát, illetve a különféle állami cégek kampányait közpénzből.
A legnagyobbat a Balásy érdekeltségébe tartozó New Land Media illetve Lounge Design nyerték, összesen 14,57 milliárd forintért kaptak munkákat ezek a cégek. Ebből a legnagyobb tételt a kormányzati plakátkampányok jelentik, "az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása" néven futnak, és összesen közel 12 milliárd forintba kerültek. Balásy Gyula nagy kedvenc lett a kommunikációs szektorban, az elmúlt egy-két évben sorra nyeri a nagy tendereket cégeivel.
A Szijjártó Péter ismerőseként elhíresült Kuna Tibor cégei is jól jártak, bár nem ennyire. A Young&Partners, aTrinity és a Sprint Nyomda összesen 2,65 milliárd forintnyi munkát húztak be, a legtöbb munkát a MÁV-nak végezték.
A régebben csak Rogán Antal szomszédjaként emlegetett Csetényi Csaba csillaga egy ideje már leáldozóban van a kommunikációs közbeszerzéseknél, a korábbi favoritból harmadik helyre csúszott vissza, de még így is jutott neki 1,1 milliárd forint Network 360 és Affiliate Network nevű cégein keresztül. Csetényi érdekeltségei többek közt az Operettszínháznak és a Liget Projektnek dolgoztak.