Száz országból Magyarországon teljesített a legjobban a Subway 2017-ben – írja közleményében a szendvicsezős gyorsétteremlánc. A hálózatnak legalább száz országban 43 ezer üzlete van, ezek közül viszont a 9 magyar étteremben nőtt legjobban a cég forgalma.
A magyar szendvicsezőkben 9 százalékkal több volt a vendég és 18 százalékkal növekedett, ezzel párhuzamosan pedig az élelmiszerek ára átlagosan 6 százalékkal csökkent, mindez pedig hozzájárult ahhoz, hogy jól zárja a cég a pénzügyi évét.
Azért nem volt mindig rózsás a helyzet a Subway háza táján: a közlemény szerint "apró nehézségekkel" indult az év, ugyanis "a közelmúltban néhány franchise partnerünkkel, éttermeik nem megfelelő színvonalú működtetése miatt meg kellett szakítanunk az együttműködést." Viszont már keresnek új partnereket.