Index Vakbarát Hírportál

Az autóikat vesztették el az ügyfelek egy amerikai bank pofátlansága miatt

2018. április 20., péntek 16:41

1 milliárd dollárra bírságolja két szövetségi hatóság az USA-ban a Wells Fargót, amiért az 570 ezer ügyfelük beleegyezése nélkül fizettettek ki autóbiztosításokat, valamint úgy bírságolták meg az ingatlanhiteles ügyfeleik egy részét egy fizetési határidő elmulasztásáért, hogy előtte összevissza kommunikáltak a határidővel kapcsolatban – írja a CNN.

Az autós biztosításokkal kapcsolatban a Wells Fargo egy belső ellenőrzéséből az is kiderült, hogy a 20 ezer ügyfelük nem tudta fizetni a megkérdezésül nélkül rájuk tukmált biztosításokat, ami miatt sokak akár az autójukat is elveszthették.

A bank vezérigazgatója, Timothy Sloan pénteken azt nyilatkozta, hogy a bank sokat haladt előre abban, hogy "átvizsgálja az üzleti gyakorlatait, és hogy kártalanítsa az ügyfeleit". Az amerikai jegybank februárban már megbírságolta a bankot az ügyfelek jogainak megsértése miatt (és többek között azért is, mert a bank létrehozott 3,5 millió kamu ügyfélprofilt a belső rendszerében).

Rovatok