Miután bezárták az ilyen ügyekben eddig illetékes Nemzeti Fejlesztési Minisztériumot, utána hetekig nem lehetett új elektromos autót üzembe helyezni Magyarországon.
Hiába vett ugynis az ember elektromos autót, a kereskedők nem tudták átadni a kocsikat, mert így nem volt az üzembe helyezésükhöz szükséges adatlap az országban, és ilyesmi nélkül nem állhatnak forgalomba az autók.
A problémát az okozta, hogy az adatlapok kiadásával foglalkozó minisztériumi főosztály egy új szervezeti rendszerbe került, ugyanis az összes közlekedési ügy az újonnan létrehozott Innovációs és Technológiai Minisztérium feladata lesz az NFM megszűnése után. Csak ez az illetékes szervezet még nem állt fel.
De csak mostanáig. Az Innovációs és Technológiai Minisztérium ugyanis egy (emmis mailcímről küldött) közleményben közölte, hogy mostanra felállt a rendszerük, elvileg működnek a dolgok, és most már menni is lehet majd az e-autókkal.