Felülmúlta a várakozásokat a Coca-Cola mostani negyedéves forgalma és profitja, köszönhetően többek között az egészségesebb termékek keresettségének, írja a Reuters. A növekedést leginkább a cukormentes italoknak és a vitaminvizeknek tulajdonítják.
Más üdítőmárkákhoz hasonlóan a Coca-Cola is igyekszik követni a trendet, miszerint az emberek cukros, szénsavas italok helyett például okosvizet vagy jó kávét fogyasztanak már inkább. Nem véletlen, hogy a cég 5,1 milliárd dollárért megvásárolta a világ második legnagyobb kávéláncát, a Costát, illetve Kobe Bryant korábbi NBA-sztár BodyArmor nevű sportitalát is. Viszont úgy néz ki, hogy a Pepsi által már korábban felvetett marihuánás üdítők piacára való belépés még várat magára.
A harmadik negyedévben 6 százalékkal nőtt a cég bevétele az üdítőkből, a light kóla és a Coke Zero kétszámjegyű növekedést mutatott ebben az időszakban. A szénsavas italaik eladásai 2 százalékkal, az ásványvizeik és sportitalaik eladása pedig 5 százalékkal.