Index Vakbarát Hírportál

Új saját márkát vezet be a CBA

2018. november 28., szerda 12:11

A következő időszakban jó pár helyen fejlesztenek, például az online kereskedelemben igyekeznek nagyobb piaci szeletet kihasítani, és megújítják a CBA saját márkáját is – mondta a Portfolio.hu-nak adott interjújában Lázár Vilmos, a CBA elnöke.

Lázár szerint megerősödött a hazai kiskereskedelmi piacon a konkurencia, és ahogy "nagyobb teret kaptak a multinacionális láncok, át kellett alakítani az üzleti elképzelésünket, a stratégiánkat, és beláttuk, hogy nem álmokat kell kergetnünk, hanem a realitásokban gondolkodni." Lázár azt mondta, korábban az volt az álom, hogy  a hazai kereskedők kezében összpontosuljon a magyar kiskereskedelem jelentős része, de ma már erre csak akkor van esély, ha valamelyik nagy szereplő kivonulna a piacról.

Az interjúból kiderül, hogy évekkel ezelőtt, még Baldauf László elnöksége idején a CBA-nak volt egy olyan elképzelése, hogy CBA Cent néven indítanak egy hazai diszkontot, de ez végül nem jött össze, mert be kellett látniuk, hogy az a kereskedelmi nagyságrend nem áll rendelkezésünkre, amivel egy Aldi vagy Lidl rendelkezik, amelyek sok ezer egység forgalmát tudják maguk mögött.

Az interjúból kiderül még, hogy

Borítókép: Jászai Csaba / MTI.

Rovatok