Index Vakbarát Hírportál

20%-kal kevesebb só lesz a Lidl saját márkás termékeiben

2019. március 7., csütörtök 11:54

Saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát 2025-ig átlagosan 20 százalékkal akarja csökkenti a Lidl - derül ki a cég közleményéből.

Az áruházlánc már az elmúlt években is sok újítást vezetett be ennek érdekléáben. A Lidl

A legfrissebb hazai felmérések szerint a magyar felnőtt lakosság sóbeviteléhez a fehér és félbarna kenyerek járulnak hozzá a legnagyobb arányban.

„A hazai felnőtt lakosság sófogyasztása jelentősen meghaladja az ajánlásokban szereplő napi legfeljebb 5 grammnyi, durván 1 teáskanálnyi mennyiséget. A magyar férfiak ennek több mint háromszorosát, a magyar nők több mint kétszeresét veszik fel naponta. A Lidl elköteleződése kiemelkedő, örömmel támogatjuk vállalásában” – mondta Kubányi Jolán, az Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének (MDOSZ) elnöke.

A figyelemfelhívás és az egészségtudatosság növelése érdekében az áruházlánc és a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége (MDOSZ) csütörtökön együttműködési megállapodást írt alá.

Rovatok